coinex
otetmarket
propification.com

جزئیات واریز یارانه شهریورماه اعلام شد؛ زمان واریز یارانه کمک معیشتی

یارانه‌بگیران منتظر واریز یارانه شهریورماه هستند. روال واریز یارانه کمک معیشتی ماهانه نسبت به ماه‌های پیش تغییری نداشته است. جدول واریزی نیز به تفکیک اعلام شده است.

واریز یارانه شهریورماه از امروز 20 شهریور آغاز می‌‎شود. اما همانطور که می‌دانید واریزی بیستم هرماه فقط مختص به مستمری‌بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی است و زمان واریز یارانه دهک‌های یازانه‌بگیر از بهمن 1402 با تغییراتی مواجه شده است.

راهنمای خرید تکراتو

در ماه‌های پیشین دیدیم که یارانه دهک های اول تا سوم در تاریخ 25 مرداد و یارانه دهک های چهارم تا نهم نیز 31 مرداد به حساب یارانه‌بگیران نشست. از این رو احتمال می‌رفت که یارانه شهریورماه بدون تغییر واریز شود. در ادامه مطلب می‌توانید جدول زمان بندی واریز یارانه معیشتی را مشاهده کنید.

جزئیات واریز یارانه شهریورماه 1403

مرحله 163 واریز یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نشست. دهک‌بندی‌های یارانه از سمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شده و اساس انتخاب هر خانوار برچند مؤلفه استوار است. ازجمله این مؤلفه‌ها می‌توان به میزان درآمد هر فرد خانوار، اتومبیل یا اتومبیل‌های به نام افراد خانواده و چند مورد دیگر اشاره کرد.

مبلغ یارانه دهک های 1 تا 3 نیز مانند ماه‌های قبلی به ازای هر نفر 400 هزار تومان، مبلغ یارانه دهک های 4 تا 9 نیر بدون تغییر همان 300 هزار تومان به ازی هر فرد خانوار است. ضمناً یارانه دارو و هزینه حمل‌ونقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای هر ماه به حساب سرپرستان خانوارهای واجد شرایط واریز می‌شود.

جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ و مشتمری‌ها

وزارت رفاه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، جدول زمان‌بندی مخصوصی را برای همه یارانه‌بگیران منتشر کرده است:

جزئیات واریز یارانه شهریورماه 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد واریز یارانه شهریورماه چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر