coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت گلکسی اس 24 FE فاش شد و این خبر خوبی نیست

طی چند وقت اخیرشایعات زیادی در خصوص گلکسی اس 24 FE منتشر شده. چراکه تلفن‌های «نسخه فن» سامسونگ معمولاً راه مقرون به‌صرفه تری برای دسترسی به ویژگی‌های پرچمدار ارائه می‌دهند اما به نظر می‌رسد ایندفعه اینطور نیست.

طبق اعلام gizmochina، گزارشی جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس 24 FE ممکن است چنان مقرون به‌صرفه نباشد. طبق اعلام  WinFuture این گوشی هوشمند نسبت به نسل قبلی خود 100 یورو گران‌تر است. در واقع گلکسی اس 24 FE با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود که از قیمت اولیه 599 دلاری گلکسی S23 FE بیشتر است.

راهنمای خرید تکراتو

اما باوجود افزایش قیمت، گزارش جدید نشان می‌دهد که هیچ خبری از ارتقای رم یا حافظه داخلی نیست و مدل پایه همچنان با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. به هر حال باید منتظر باشیم و ببینیم قیمت 600 دلاری چه چیزی با خود به همراه دارد.

مشخصات گلکسی اس 24 FE

شایعه شده که گلکسی اس 24 FE با صفحه نمایش بزرگتری عرضه می‌شود. این دستگاه یک پنل 6.7 اینچی دارد که در مقایسه با صفحه نمایش 6.4 اینچی نسل قبلی بزرگتر است. این بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در یک گوشی گلکسی فن ادیشن دیده شده که به اندازه گوشی پرچمدار S24 Ultra است.

انتظار می‌رود S24 FE یا اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 را در خود جای دهد. همان تراشه‌هایی که خط تولید پرچم‌دار S24 را تامین می‌کنند.

با این حال، ممکن است یک هشدار جزئی وجود داشته باشد. WinFuture پیشنهاد می‌کند که نسخه Exynos (معمول در اروپا و سایر مناطق) می‌تواند سرعت کلاک 100 مگاهرتز کمتری نسبت به نسخه معمولی سری S24 داشته باشد. همین موضوع در مورد نوع اسنپدراگون در ایالات متحده نیز صدق می‌کند.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند گلکسی اس 24 FE احتمالا تنظیمات دوربین را از نسل قبلی به ارث می‌برد. این موضوع می‌تواند برای کابرانی که منتظر یک دوربین ارتقا یافته هستند، ناامیدکننده باشد.

با توجه به اینکه گلکسی اس 24 FE ارتقا قابل توجهی نداشته شایعه افزایش قیمت آن خبر خوشحال‌کننده‌ای نیست. افزایش 100 دلاری بدون بهبود رم یا فضای ذخیره‌سازی، بخش دوربین، به سختی قابل توجیه است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر