coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال گردن زنی از فیلم نت [+خلاصه داستان]

سریال «گردن زنی» به کارگردانی سامان سالور به‌زودی از فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال گردن زنی با ما همراه شوید.

مجموعه گردن زنی تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی فیلم نت است که به قلم زامیاد سعدوندیان به نگارش درآمده است. تهیه کنندگی این سریال را علی قربان‌زاده بر عهده دارد.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های معمایی و درام ایرانی هستید، می‌توانید سریال گردن زنی را از جمعه 23 شهریور ماه 1403 در پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال گردن زنی ، بیوگرافی کارگردان و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال گردن زنی از فیلم نت

با قطعی شدن پخش سریال گردن زنی از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال گردن زنی کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال گردن زنی 1403/06/23، و ساعت پخش آن 12:00 خواهد بود.

ساعت پخش سریال گردن زنی

کیسان دیباج، الیکا ناصری، سمیرا حسن‌پور، حسن معجونی، پژمان بازغی، ترلان پروانه، مهران غفوریان، بهنام تشکر، پوریا رحیمی سام، الهام پاوه نژاد، امین شعرباف و علی قربانزاده بازیگران سریال گردن زنی هستند. سیامک مهمان‌دوست تدوین این مجموعه معمایی را بر عهده دارد.

خلاصه داستان سریال گردن زنی

پس از پرداختن به زمان پخش سریال گردن زنی از فیلم نت سراغ قصه این مجموعه درام و معمایی می‌رویم که درباره‌ی داستان تغییر ناگهانی سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان است.

ساعت پخش سریال گردن زنی
سریال گردن زنی کی پخش می شود ؟

در خلاصه داستان سریال گردن زنی آمده است: «سرنوشت باران و نیما در شب عروسی‌شان با آزادی خلافکار سابقه‌داری به نام شاهرخ تغییر می‌کند. آزادی او باعث فاش شدن رازهای خانوادگی بسیار زیادی درمورد باران و نیما و تک تک افراد خانواده‌هایشان می‌شود.»

کارگردان سریال گردن زنی

سامان سالور کارگردان سریال گردن زنی، در بیست‌وسوم مرداد ماه در ۱۳۵۵ در بروجرد به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.

اولین فیلم بلند سامان سالور که ساکنین سرزمین سکوت نام داشت برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم صوفیه شد.

ساعت پخش سریال گردن زنی

چند کیلو خرما برای مراسم تدفین، ساخته بعدی سالور است، این فیلم برای او جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم لوکارنو ۲۰۰۶ و بالن طلایی بهترین فیلم جشنواره سه قاره ۲۰۰۶ را به ارمغان آورد.

جالب است بدانید سامان سالور در دوران دانشجویی همراه با تورج اصلانی و محسن نامجو در خانه ایی دانشجویی با هم زندگی می‌کردند که سرانجام این همراهی به همکاری منجر شد و فیلم چند کیلو خرما برای مراسم تدفین حاصل دوستی این دوره‌ از رندگی او بوده است. این فیلم مورد تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و سالور چند جایزه دیگر نیز برای کارگردانی این فیلم دریافت کرد.

سالور مستند آرامش با دیازپام ده را از زندگی محسن نامجو ساخت. فیلمبرداری کارهای او در همکاری با تورج اصلانی بعنوان مدیر فیلمبرداری صورت می‌گیرد. او با فیلم ترانه تنهایی تهران به‌عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش «۱۵ روز با کارگردانان» به جشنواره فیلم کن ۲۰۰۸ راه پیدا کرد.

فیلم «سه کام حبس» سامان سالور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. سالور هدف ساخت فیلم را تاثیرگذاری بر جامعه عنوان کرد. این فیلم پرفروش ترین فیلم اجتماعی نیمه اول سال ۱۴۰۲ شد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال گردن زنی نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال گردن زنی کیسان دیباج، الیکا ناصری، رویا نونهالی، مهدی حسینی‌نیا، سمیرا حسن‌پور و الهام پاوه‌نژاد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 کارگردان سریال گردن زنی کیست؟

این مجموعه به کارگردانی سامان سالور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال گردن زنی چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام معمایی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر