coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور با قیمت قبلی [+ شرایط]

طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور اعلام شد. کرمان موتور در این طرح فروش برخلاف دیگر محصولات تولیدی خود، قیمت جک EJ7 را افزایش نداده است.

4 روز پیش طرح فروش نقدی و اقساطی جک J7 برقی با قیمت جدید اعلام و شرایط ثبت‌نام و سفارش‌گیری نیز مشخص شد. حال برای دومین بار شرایط فروش نقدی و اقساطی EJ7 بدون افزایش قیمت اعلام شده است.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر استt کرمان موتور جزء اولین شرکت‌هایی بود که روند برقی‌سازی صنعت خودرو را در کشور آغاز کرد. این شرکت تاکنون در چندین پروژه با شرکت مپنا همکاری داشته و حتی اولین تاکسی‌های برقی ایران را نیز این شرکت کرمانی تولید کرده است.

به نظر می‌رسد که خودروهای برقی کرمان موتور، بتوانند فروش خوبی را در بازار کسب کنند. در ادامه مطلب با جزئیات طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور همراه تکراتو باشید.

ثبت نام طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور آغاز شد

کرمان موتور در شرایط فروش جک J7 برقی گفته است که این خودرو را هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. نکته حائزاهمیت این است که این خودرو افزایش قیمت نداشته و با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود.

قیمت جک J7 برقی 1 میلیاردو 300 میلیون تومان است که برای سفارش نقدی، مشتری باید کل بهای خودرو را پرداخت کرده و برای سفارش اقساطی، طبق روال نیاز است مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت شده و مابقی بهای خودرو در اقساط معین پرداخت شود.

گفتنی‌ست که اقساط 12 یا 24 ماهه برای این خودرو تعیین شده و متقاضیان می‌توانند مبلغ پیش‌پرداخت را بین 1 میلیاردو تومان یا 400 میلیون تومان انتخاب و پرداخت کنند. البته برای 400 میلیون تومان، مشتری باید در 2 مرحله دیگر نیز هرکدام 300 میلیون تومان پرداخت کند که در صورت انتخاب، جزئیات به مشتری اعلام خواهد شد.

ثبت نام طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور آغاز شد

مهلت ثبت‌نام از روز سه‌شنبه، 20 شهریور 1403 آغاز شده و تا پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ادامه دارد. موعد تحویل J7 برقی 60 روزه است و فقط در رنگ مشکی عرضه شده است.

لازم به ذکر است که سند خودرو در شرایط فروش اقساطی در رهن شرکت باقی می‌ماند و زمانی به مشتری تحویل می‌شود که تمامی اقساط خودرو پرداخت شود.

ثبت نام طرح فروش جک J7 برقی کرمان موتور آغاز شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش EJ7 کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر