coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید: رندرهای گلکسی S25 اولترا سامسونگ منتشر شد

پس از گذشت زمان کمی از معرفی محصولات اپل حالا نوبت به پرچمداران سامسونگ می‌رسد که اطلاعات آنها فاش شود. طبق برخی از گزارش‌ها به نظر اولین رندرهای گلکسی S25 اولترا سامسونگ منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد. اما آیا این همان طراحی است که منتظرش بودیم؟ در ادامه به بررسی مشخصات، طراحی ظاهری و امکاناتی که قرار است، آخرین نسل گوشی‌های بالارده سامسونگ به آنها تجهیز شوند مرور می‌کنیم.

به گزارش gizmochina، اخیرا در پایگاه داده سازمان 3C گوشی تازه‌ای از سامسونگ با شماره مدل SM-S9380 لیست شده است. با توجه به شماره مدل SM-S9280 که مخصوص گلکسی S24 اولترا بود، می‌توان این مدل جدید را به عنوان گوشی پرچمدار آینده سامسونگ یعنی گلکسی S25 اولترا دانست.

راهنمای خرید تکراتو

رندرهای گلکسی S25 اولترا

با دقت به رندرهای گلکسی S25 اولترا که توسط OnLeaks و AndroidHeadlines به اشتراک گذاشته شده، متوجه می‌شویم که سامسونگ همان رویه سابق را دنبال می‌کند و حداقل به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به نسل‌های گذشته است. هرچند یکی از افشاگران مهم این حوزه یعنی Ice Universe اعلام کرده که این رندرها صد درصد دقیق نیستند و احتمالا جزئیات مربوط به حلقه دوربین، بافت‌ها، حاشیه‌ها و فریم فلزی متفاوت خواهد بود.

بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های دو نسل پرچمدار سامسونگ

اطلاعات جدید نشان از تفاوت اندک در ابعاد این دو نسل دارد. طبق برخی شایعه‌ها گلکسی S25 اولترا با ابعاد 162.8 در 77.6 در 8.2 میلی‌متر عرضه خواهد شد که در مقایسه با S24 اولترا کمی بلندتر، باریک‌تر و نازک‌تر است. همچنین وزن این گوشی کمتر شده و از 232 گرم به 219 گرم رسیده اما نمایشگر همان اندازه 6.8 اینچی از مدل قبلی به جا مانده و تغییری نکرده است.

در گزارش‌هایی که تابحال منتشر شده متوجه شدیم که در گلکسی S25 اولترا از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده شده است. در حالی که گلکسی S24 اولترا به اسنپدراگون 8 نسل 3 با فرآیند 4 نانومتری مجهز بود. اینجا هم تغییرات عمده‌ای دیده نمی‌شود.

دوربین‌ها در هر دو نسل تکرار شده و گلکسی S25 اولترا هم به مانند گلکسی S24 Ultra به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز است. اما در نسل جدید یک دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN3، یک دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابر نیز تعبیه شده است.

سازمان 3C اتصال ماهواره‌ای گلکسی S25 ULTRA را تائید کرد

با استناد به تائیدیه سازمان 3C، به نظر می‌رسد گلکسی S25 اولترا هم از شارژ سریع 45 واتی‌ای پشتیبانی می‌کند که در نسل قبلی وجود داشت. بعلاوه اینکه در جعبه‌ی مدل جدید هم خبری از شارژر نیست؛ این یعنی اینکه سامسونگ همچنان به سیاست‌های قبلی خود ادامه می‌دهد.

سازمان 3C اتصال ماهواره‌ای گلکسی S25 ULTRA را تائید کرد

تا اینجای کار که تفاوت چندانی بین Galaxy S25 Ultra و Galaxy S24 Ultra دیده نمی‌شود. با اینحال یک اما هم وجود دارد. طبق تائیدیه سازمان 3C به نظر نسل جدید پرچمدار سامسونگ از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند که نکته‌ی قابل توجهی محسوب می‌شود. بنابراین گلکسی S25 اولترا اولین گوشی سامسونگ با قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر