coinex
otetmarket
propification.com
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

زمان واریز سود سهام عدالت 1403 مشخص شد [+ نکاتی که سهامداران باید بدانند]

زمان واریز سود سهام عدالت 1403 همانطور که می‌دانید اواخر آذر 1403 خواهد بود. با این حال مشخص نیست که دور دوم واریز سود سهام عدالت در اسفند 1403 باشد.

سود سهام عدالت سال 1401 و سال 1402 در دو مرحله به حساب سهامداران واریز شد. در سال 1401 تمام شرکت‌های بورسی، مبلغ سود سهام عدالت را به صورت کامل واریز کرده و با سهامداران تسویه کردند. این رویه در سال 1402 هم پیش رفت و سود سهام عدالت مرحله اول و دوم سال 1402 در موعد مقرر واریز شد. اما نکته‌ای که وجود دارد، عدم واریز کامل سود سهام عدالت مرحله دوم 1402 بود که باعث شده مشمولین به مبلغ سود سهام اعتراض کنند. بعدها مشخص شد که 4 شرکت بورسی، در واریز مبلغ سود سهام عدالت اسفند 1402 کوتاهی کرده و کسی هم جوابگو نبود.

راهنمای خرید تکراتو

پس از افشای این مورد، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم و مجید عشقی، رئیس سابق سازمان بورس و اوراق بهادار، از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت خبر دادند. زمان واریز سود سهام عدالت مرحله سوم بنابر گفته‌ آنان تا پایان خرداد 1403 بود. حال که نزدیک به 3 ماه از خرداد گذشته است، هنوز خبری از واریز سهام عدالت عقب افتاده نیست و حتی تاریخ دیگری هم برای آن تعیین نشده است.

با تمام این تفاسیر حالا در آستانه شروع پاییز 1403 هستیم و زمان واریز سود سهام عدالت 1403 نیز مشخص است. طبق خبر به دست رسیده، اواخر آذرماه سال جاری مرحله اول واریز سود سهام عدالت 1403 واریز می‌شود و اگر مرحله دومی هم وجود داشته باشد، احتمالاً در اسفند 1403 خواهد بود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود که سود سهام عدالت مرحله سوم 1402 نیز به مبلغ سود سهام عدالت 1403 (یا آذرماه یا اسفندماه) اضافه شود. به هر حال بهتر است تا اخبار بعدی منتظر ماند و دید که نتیجه چه می‌شود.

اعلام زمان واریز سود سهام عدالت 1403

شرکت‌های متخلف بورسی که در واریز سود کوتاهی کرده، دلالی همچون مسائل اداری، مشکلات اقتصادی و مشکلات فنی را تأخیر در پرداخت سود سهام عدالت اعلام کرده‌اند.

طبق خبرهای به دست رسیده، هنوز هم 4 شرکت بورسی متخلف سود سهام عدالت را به شکل کامل واریز نکرده‌اند. سازمان بورس به شکل مستمر پیگیر واریز سود سهام عدالت از سوی این سه شرکت به حساب سپرده‌گذاری مرکزی است تا به همراه سایر مبالغ وصولی این سود برای سهامداران واریز شود.

اعلام زمان واریز سود سهام عدالت 1403

بر اساس اعلام مسئولان، سود سهام عدالت حداکثر تا پایان آذرماه امسال واریز خواهد شد. این خبر می‌تواند برای بسیاری از سهام‌داران که به این سود نیاز دارند، امیدوارکننده باشد. مسئولان مربوطه تأکید کرده‌اند که تمام تلاش خود را برای واریز به موقع سود انجام خواهند داد و امیدوارند که این بار تأخیری در واریز سود وجود نداشته باشد.

نکات مهمی که سهامداران باید بدانند

3 نکته مهم وجود دارد که سهامداران سهام عدالت باید به آنها توجه داشهه باشند:

  • پیگیری مشکلات: در صورت ایجاد هر مشکل و اتفاق می‌توانید با مرکز پشتیبانی به شماره «۸۳۳۳۸» به صورت 24ساعته تماس بگیرید.
  • اطلاعات حساب بانکی: اطلاعات بانکی شما باید به درستی در سامانه سهام عدالت ثبت شده باشد.
  • اطلاع از اخبار: به اطلاعیه‌های رسمی منتشر شده توسط مسئولان توجه کنید و اطلاعات خود را از منابع معتبر دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین عزیز تکراتو از عدم واریز سود سهام عدالت مرحله سوم 1402 و زمان جدید واریز سود سهام عدالت 1403 چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر