coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کار سامسونگ با المپیک 2024 تمام شد؛ سلفی‌های پیروزی را از دست ندهید

سامسونگ برای دهه‌ها شریک جامعه المپیک و پارالمپیک بوده، اما مشارکتش در پاریس فراتر از همه انتظارات بود. حالا که بازی‌ها المپیک 2024 به پایان رسیده‌، سامسونگ برخی از دستاوردهای به‌یادماندنی خود را به اشتراک گذاشته است.

به گظارش gsmarena، امسال، نسخه المپیک گوشی گلکسی Z زد فلیپ 6 برای 293 سلفی پیروزی استفاده شد. در تک تک این سلفی‌ها، مدال‌آوران پس از مراسم اهدای مدال با دوربین‌های اصلی گوشی سلفی گرفتند. به گفته‌ی سامسونگ برخلاف عکس‌های سنتی که رسانه‌های رسمی ثبت می‌کنند این موضوع رویکرد شخصی‌تری برای ورزشکاران ایجاد کرده و خاطره‌سازی بیشتری دارد.

راهنمای خرید تکراتو

پیش‌تر گزارش شده بود که به تمامی ورزشکارانی که در پارالمپیک و المپیک 2024 حضور دارند یک نسخه از گلکسی زد فلیپ 6 ارائه می‌شود. طبق اعلام سامسونگ تعداد 17000 واحد از این مدل گوشی که برای این دوره از مسابقات با ویژگی‌های خاص و اختصاصی المپیک طراحی شده بود، اهدا شده است. ویژگی‌های شخصی‌سازی شده شامل سیم کارت eSIM با 5 گیگابایت داده از طرف اپراتور Orange، کیف پول سامسونگ و پورتال اجتماعی اختصاصی می‌شوند.

المپیک 2024 پاریس و خاطره‌بازی ورزشکاران با گلکسی زد فلیپ 6

سامسونگ همچنین 15,000 دستگاه گلکسی را به کارکنان و داوطلبان اهدا کرد که شامل 7,100 گوشی، 2,500 تبلت گلکسی تب و 5,200 لپ‌تاپ گلکسی بوک بود. پاریس 2024 اولین المپیکی بود که مراسم رژه ورزشکاران در خارج از استادیوم و روی رود سن برگزار شد، جایی که ورزشکاران با قایق آمده بودند.

سامسونگ بیش از 200 گوشی گلکسی S24 اولترا را در قایق‌ها نصب کرد تا مراسم افتتاحیه را پخش کنند. این دستگاه‌ها از شبکه‌ی خصوصی 5G استفاده می‌کردند. از آنجایی که این گوشی‌ها دارای گواهینامه IP68 (گواهی مقاومت در برابر نفوذ آب) هستند، بعدها در مسابقات قایقرانی مارسی نیز به کار گرفته شدند.

شراکت ویژه بین سامسونگ، کمیته بین‌المللی المپیک و جنبش پارالمپیک، این امکان را به سامسونگ داد تا فروشگاه‌های موقت خود را در مکان‌های برجسته‌ای از پاریس مانند شانزلیزه، میدان ماریگنی و پلازای المپیک راه‌اندازی کند. این فروشگاه‌ها فرصت دیدار و تعامل را برای عموم مردم فراهم کردند و بیش از 380,000 نفر در طول المپیک و پارالمپیک از آنها بازدید کردند.

این شرکت همچنین 350,000 نشان المپیک سامسونگ را به طرفداران و ورزشکاران توزیع کرد. جمع‌آوری و مبادله نشان‌های المپیک یک سنت تاریخی است که به المپیک لندن 1908 باز می‌گردد، زمانی که کشورهای میزبان و هیئت‌ها شروع به طراحی و پوشیدن نشان‌های ویژه خود کردند.

قرارداد همکاری سامسونگ با المپیک تا سال 2028 برقرار است، به این معنی که سامسونگ در بازی‌های زمستانی میلان-کورتینا 2026 و بازی‌های تابستانی لس آنجلس 2028 نیز حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر