coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس ؛ [+ جزئیات قیمت و بازپرداخت]

مدیران خودرو، شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس را اعلام کرد. در این طرح دو خودرو به صورت نقدی و قسطی و یک خودرو فقط با روش نقدی به فروش می‌رسد.

مدیرن خودرو، 2 روز پیش طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات فونیکس برای دو خودرو از این برند ویژه متقاضیان عادی و خودروهای فرسوده را اعلام کرد. این شرکت همچنین شرایط فروش فونیکس FX را هم اعلام کرد تا نشان دهد که در حال سپری کردن روزهای پرمشغله‌ای است.

راهنمای خرید تکراتو

این شرکت در آخرین طرح فروش محصولات خود، شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس را نیز به اطلاع متقاضیان رساند. در شرایط این طرح فروش ذکر شده که دو خودرو به صورت نقدی و قسطی و یک خودرو فقط به صورت نقدی قابل سفارش است. جزئیات طرح فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس را در ادامه مطلب بخوانید.

جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس

مدیران خودرو با ارسال اطلاعیه‌ای به متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود اعلام کرد که ثبت نام طرح فروش نقدی و اقساطی تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو E+ و همچنین طرح فروش نقدی تیگو 7 پرو E+ از روز شنبه، 24 شهریور 1403 رأس ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود. به دلیل اینکه زمانی برای نام‌نویسی اعلام نشده است، انتظار می‌رود ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه یابد.

لازم به ذکر است که در شرایط نقدی مدیران خودرو نیاز است که مشتری کل مبلغ خودرو را در زمان ثبت‌نام پرداخت کرده، ولی در شرایط اقساطی مدیران خودرو ، متقاضی ابتدا مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را به صورت اقساطی پرداخت می‌کند.

موعد تحویل تیگو 8 پرو مکس IE و تیگو 8 پرو E+ بنابر بخشنامه فروش مدیران خودرو ، 60 روزه و موعد تحویل تیگو 7 پرو E+ هم 90 روزه اعلام شده است.

جزئیات شرایط فروش نقد و اقساط 3 محصول فونیکس

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر