coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جلوی فعالیت سایت فلایتیو گرفته شد؛ باز هم نقض قوانین!

نظارت بر فعالیت شرکت‌های هواپیمایی چندوقتی است که شدت گرفته. اکنون سازمان هواپیمایی کشور پس از اخطارهای بسیار، دست به کار شده و فعالیت سایت فلایتیو را به دلیل افزایش نامتعارف نرخ بلیت‌ها و نقص قوانین سلب کرده است.

حدود سه ماهه پیش بود که دیوان عدالت اداری، اختیارات وزارت راه و شهرسازی را در خصوص کنترل قیمت بلیت هواپیما سلب کرد و آن را بر عهده سازمان هواپیمایی کشور گذاشت. از آن زمان تاکنون تعیین نرخ بلیت هواپیما حواشی زیادی را ایجاد کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

در همین راستا، ایسنا گزارش کرده که سازمان هواپیمایی کشوری، فعالیت سایت فلایتیو را به دلیل گران‌فروشی به مدت یکماه تعلیق کرده است. این شرکت طی چند وقت اخیر با مشکلات زیادی روبه‌رو بود. خرداد ماه سال جاری بود که برخی از مدیران و کارمندان به صورت دسته جمعی استعفای خود را اعلام کردند.

آنها تصمیم‌های سرمایه‌گذار اصلی شرکت را دلیل کناره‌گیری خود اعلام کردند. سایت فلایتیو نیز در جواب این واکنش گفت که افزایش رشد فروش 100 درصدی شرکت تنها چندروز پس از خروج برخی مدیران و تغییر سیاست‌های اجرایی، نشان‌دهنده تصمیمات صحیحی است که اتخاذ شده.

سایت فلایتیو تا یک ماه اجازه فعالیت ندارد

به هرحال، گران‌فروشی باعث شده سایت فلایتیو تا یک ماه امکان فعالیت نداشته باشد. سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر فعالیت‌های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری و نیز به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسوده‌کیهان‌سیر و سایت www.flightio.ir متعلق به شرکت “دور پرواز” از تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۰ به‌دلیل عرضه بلیت و نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیر‌های داخلی بالاتر از نرخ‌های تعیین شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شدند.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر