coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی ارزان قیمت گلکسی M05 رونمایی شد + مشخصات و قیمت

سامسونگ رسما از گوشی ارزان قیمت گلکسی M05 رونمایی کرد. جدیدترین عضو از خانواده سری M سامسونگ، نسخه‌ای ری‌برند شده از گلکسی A05 است که سال گذشته معرفی شده بود.

به گزارش gsmarena، گوشی گلکسی M05 نیز مثل A05، از نمایشگر 6.7 اینچ IPS LCD با رزولوشن +HD برخوردار شده و از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قسمت ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار دارد. با ما بمانید تا جزئیات مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی M05 را با شما به اشتراک بگذاریم.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات گلکسی M05

در پنل پشتی این گوشی، یک لنز اصلی 50 مگاپیکسل، یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل و فلش LED قرار گرفته است. سامسونگ در این گوشی ارزان قیمت از تراشه مدیاتک Helio G85 استفاده کرده که با رم 4 و حافظه 64 گیگابایت جفت شده است. گلکسی M05 درگاه microSD دارد و از نصب کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

 

نکته دیگری که باید درباره مشخصات گوشی ارزان قیمت گلکسی M05 بدانید این است که همراه با اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 عرضه می‌شود. سامسونگ وعده داد که تا دو سال آپدیت سیستم‌عامل و چهار سال آپدیت امنیتی را برای این موبایل هوشمند منتشر کند.

وظیفه‌ی تامین انرژی را یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت بر عهده دارد که با حداکثر توان 25 وات شارژ می‌شود. یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری هم برای علاقه‌مندان به استفاده از هدفون‌های سیمی در نظر گرفته شده است.

مشخصات گلکسی M05

رنگبندی گلکسی M05 شامل تنوع رنگی سبز نعنایی می‌شود. سامسونگ این گوشی را با قیمت 95 دلار عرضه خواهد کرد. نظر شما درباره مشخصات گوشی اقتصادی گلکسی M05 چیست؟ طراحی و مشخصات تکراری این گوشی را می‌پسندید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر