coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پشتیبانی مدل های آیفون 16 از توان شارژ 45 وات ؛ موضوعی که اپل به آن اشاره نکرد

در رویدادی که اپل در روز دوشنبه برای رونمایی از سری آیفون 16 برگزار کرد، به معرفی چندین ارتقا و مقایسه آنها نسبت به نسل قبلی آیفون پرداخت. از جمله این ارتقاها می‌توان به اضافه شدن دکمه کپچر (Camera Capture)، دکمه اکشن (Action button) در مدل‌های پایه، پردازنده‌های سریع‌تر و موارد دیگر اشاره کرد. با اینحال یکی از مهم‌ترین ویژگی که با آن در جریان این رویداد اشاره نشد، پشتیبانی مدل های آیفون 16 از توان شارژ 45 وات بود.

به گزارش 91mobiles، پشتیبانی مدل های آیفون 16 از توان شارژ 45 وات از آن لحاظ مهم است که نسبت به مدل پیشین یک ارتقا قابل توجه محسوب می‌شود؛ چراکه این سرعت حدود 50 درصد سریع‌تر از سری آیفون 15 است که حداکثر از شارژ 29 وات پشتیبانی می‌کرد.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات شارژ سریع و پشتیبانی مدل های آیفون 16 از توان شارژ 45 وات

گواهینامه ملی کیفیت چین مدل‌های آیفون 16 (A3288)، آیفون 16 پلاس (A3291)، آیفون 16 پرو (A3294) و آیفون 16 پرو مکس (A3297) را مورد آزمایش قرار داد و پشتیبانی مدل های آیفون 16 از توان شارژ 45 را تائید کرد. نتایج این آزمایش‌ها با انتشار اسکرین‌شات توسط WhyLab در ویبو و ShrimpApplePro در شبکه اجتماعی X با کاربران به اشتراک گذاشته شد.

Apple نه تنها این موضوع را در رویداد روز دوشنبه عنوان نکرد بلکه تاکنون در هیچ‌یک از کانال‌های ارتباطی رسمی خود نظیر وب‌سایت یا صفحات اجتماعی اعلام نکرده است.

صفحه پشتیبانی سری آیفون 15 بیان می‌کند که این گوشی‌ها با استفاده از یک آداپتور USB-C اپل 20 وات، طی حدود 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شوند. اما این اطلاعات دقیق نیست و نشان نمی‌دهند که حداکثر سرعت شارژ پشتیبانی شده چقدر است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیفون‌های جدید با شارژ 45 وات چقدر سریع شارژ می‌شوند. اگر این گزارش‌ها صحت داشته باشند، پشتیبانی از سرعت شارژ 45 وات یک ارتقاء بسیار مهم، چشمگیر و قابل رقابت است. چراکه برندهای تولیدکننده اندروید مدت‌هاست که راه‌حل‌های شارژ سریع‌تری ارائه می‌دهند و برخی مانند ریلمی به سرعت‌هایی تا 320 وات دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر