coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بروزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی‌های AI را به گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 اضافه می‌کند

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی با بروزرسانی One UI 6.1.1 به گلکسی زذ فولد 5 و زد فلیپ 5 سامسونگ اضافه شد. این بروزرسانی پیش‌تر و در تاریخ 5 سپتامبر برای پرچمداران سری S24 سامسونگ منتشر شده بود.

به گزارش sammobile، بروزرسانی One UI 6.1.1 اولین بار همراه با گوشی‌های گلکسی زد فلیپ و زد فولد 6 در ماه ژوئیه عرضه شد که علاوه بر تغییرات جزئی در رابط کاربری، ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای دستگاه‌های گلکسی معرفی کرد.

راهنمای خرید تکراتو

این به‌روزرسانی که با شماره ساخت F946NKSU3DXH9 شناسایی می‌شود، امروز برای سری گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی S23 و گلکسی S23 FE نیز منتشر شده است. در حال حاضر، کره جنوبی تنها بازاری است که این به‌روزرسانی در آن منتشر شده، اما به زودی در دیگر کشورها نیز منتشر خواهد شد.

بروزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی جدیدی به همراه دارد

One UI 6.1.1 یک به‌روزرسانی بزرگ محسوب می‌شود که ویژگی‌های جدید زیادی را به دستگاه‌های واجد شرایط گلکسی اضافه می‌کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم آن اشاره می‌کنیم:

معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI)

تشخیص خودکار زبان صدا (Samsung Notes و Voice Recorder): هنگامی که در اپلیکیشن‌های Samsung Notes یا Voice Recorder صدایی ضبط می‌کنید، زبان آن صدا، به صورت خودکار تشخیص داده می‌شود و به زبانی که شما ترجیح می‌دهید تغییر خواهد کرد. سپس می‌توانید صداهای ضبط‌شده را ویرایش و آن‌ها را به متن تبدیل کنید. همچنین امکان حذف بخش‌های ناخواسته از فایل‌های صوتی نیز وجود دارد.

ترجمه تماس صوتی (اپلیکیشن‌های شخص ثالث): هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های تماس صوتی مانند واتساپ، تلفن شما می‌تواند تماس صوتی را به زبان مورد نظرتان ترجمه کند.

بهبودهای تایپ (Composer Improvements): این بخش قابلیتی است که سامسونگ به کیورد اضافه کرده و بر هوش مصنوعی متکی است. در واقع این قابلیت قادر است زمینه‌ی متنی را که در حال تایپ آن هستید را تشخیص داده و کیبرد را طبق آن تنظیم کند. مثلا اگر در حال نگارش یک متن رسمی باشید، کیبورد سامسونگ متن‌تان را با زبانی رسمی و با ساختار مناسب تنظیم می‌کند.

اما اگر در حال نوشتن یک پست برای اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی باشید، متن را به شکل غیر رسمی‌تر و کوتاه‌تر تغییر می‌دهد به‌طوریکه با سبک نوشتاری که در پلتفرم‌های اجتماعی رایج است همخوانی داشته باشد.

ترجمه متن تصاویر: وقتی در مرورگر Samsung Internet متنی از یک صفحه وب به زبان مورد نظرتان ترجمه می‌شود، متنی که در تصاویر آن صفحه نیز وجود دارد به‌طور خودکار به زبان مورد نظر شما ترجمه خواهد شد.

بروزرسانی One UI 6.1.1 ویژگی‌های AI را به گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5 اضافه کرد
بروزرسانی One UI 6.1.1

حالت شنیدن در مترجم: این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که در مکالمات حضوری از ترجمه هم‌زمان استفاده کنید. در این حالت، گوشی شما مانند یک مترجم لحظه‌ای عمل می‌کند. وقتی شخص مقابل شما صحبت می‌کند، صدای او توسط گوشی ضبط می‌شود و نرم‌افزار مترجم صدای او را به زبان مورد نظر شما در لحظه ترجمه می‌کند

والپیپرهای عکس بر اساس شرایط محیطی: عکس‌هایی که به عنوان والپیپر انتخاب کرده‌اید، می‌توانند بر اساس شرایط آب و هوایی و زمان به‌روزرسانی شوند. جلوه‌هایی مانند باران، برف، طلوع و غروب آفتاب نیز پشتیبانی می‌شوند.

استودیوی پرتره: با استفاده از هوش مصنوعی، عکس‌های پرتره خود را بهبود ببخشید.

ضبط هم‌زمان صدا و نوشتن یادداشت در Samsung Notes: شما می‌توانید هم‌زمان با یادداشت‌برداری، صدایتان را ضبط کنید. هوش مصنوعی می‌تواند صدای ضبط شده را به یادداشت‌های شما اضافه یا از آن برای خلاصه کردن استفاده کند.

تبدیل طرح به تصویر: شما می‌توانید یک طرح اولیه از هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد (یا هر چیزی که نیاز دارید) بکشید و سپس یک سبک را انتخاب کنید تا هوش مصنوعی یک تصویر حرفه‌ای برای شما ایجاد کند.

خلاصه و ترجمه فایل‌های PDF: شما می‌توانید متن داخل فایل‌های PDF را بدون تبدیل آن‌ها به یادداشت، به‌طور مستقیم ترجمه کنید.

ویژگی‌های بیشتری در به‌روزرسانی One UI 6.1.1 وجود دارد که می‌توانید با مشاهده تغییرات کامل آن‌ها را کشف کنید. همچنین ویدیویی وجود دارد که تمامی ویژگی‌های هوش مصنوعی موجود در این نسخه جدید را نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر