coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال باغ وحش [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال درام و علمی تخیلی باغ وحش از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال باغ وحش با ما همراه شوید.

باغ وحش (Zoo) یک مجموعه تلویزیونی هیجان‌انگیز و علمی تخیلی امریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته جیمز پترسون و مایکل لدویج ساخته شده است. این سریال سه فصلی از شبکه سی‌بی‌اس در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ پخش شد. هر فصل این مجموعه شامل ۱۳ قسمت است.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌‌های درام، مهیج و علمی تخیلی هستید، می‌توانید سریال باغ وحش را از جمعه 23 شهریور ماه 1403 هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال باغ وحش ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال باغ وحش از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال باغ وحش هر شب ساعت 23:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 04:30 و 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال باغ وحش از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال باغ وحش
ساعت پخش سریال باغ وحش

سریال باغ وحش به قلم جاش اپلبام، آندره نمک، جف پینکنر و اسکات روزنبرگ به نگارش درآمده است. جف پینکنر، جاش اپلبام، آندره نمک، اسکات روزنبرگ، مایکل کتلمن، جیمز منگولد، کتی کنراد، جیمز پترسون، بیل رابینسون، لئوپولدو نقرس و استیو بوون تولیدکنندگان اجرایی هستند.

بازیگران سریال باغ وحش

  • جیمز ولک در نقش جکسون اوز، جانورشناس/ کریستن کانلی در نقش جیمی کمبل، روزنامه نگار
  • Nonso Anozie در نقش آبراهام کنیاتا، راهنمای سافاری/ نورا آرنزدر در نقش کلویی توسینانت، بازرس اطلاعاتی فرانسوی
  • بیلی برک در نقش دکتر میچ مورگان، پاتولوژیست دامپزشکی/ آلیسا دیاز در نقش Dariela Marzan
  • جاش سالاتین در نقش لوگان جونز/ادوارد کالینز / گریسی دزینی در نقش کلمنتاین لوئیس
  • برایان تی در نقش فیلیپ وبر / تامارا تونی در نقش برندا مونتگومری
  • تاملین تومیتا در نقش میناکو اوز / جی پالسون در نقش لئو باتلر
  • جیمز دومونت در نقش دکتر هامبولت سوینی / سیمون کاسیانیدس در نقش ژان میشل لیون
  • اسکاتی تامپسون در نقش کلانتر ربکا بومن / دیوید جنسن در نقش ویکتور هولمن
  • کن اولین در نقش پروفسور رابرت اوز / بس آرمسترانگ در نقش دکتر الیزابت اوز
  • آوریل گریس در نقش النور / تام باتلر در نقش گرگ هاپر
  • پیتر اوتربریج در نقش ژنرال اندرو دیویس / جوآن کلی در نقش آلیسون شاو
  • ادوارد فوی در نقش پدر پیت هریس / رابین توماس در نقش دکتر مکس مورگان
  • آتنا کارکانیس در نقش ابیگیل وستبروک / هیلاری ژاردین در نقش تسا
  • سوفینا براون در نقش لین دوکوونی / مایکل هوگان در نقش هنری گاریسون / دلون دی متز در نقش سم پارکر
زمان پخش سریال باغ وحش
زمان پخش تکرار سریال باغ وحش از شبکه تماشا

علاوه بر هنرمندانی که نام بردیم بازیگران دیگری از جمله بنوا کرانساک در نقش پاسکال، هانری لوباتی در نقش گاسپارد آلوز، مارکوس هستر در نقش ایوان لی هارتلی، کارل لومبلی در نقش توماس دلون، جف استالتز در نقش مامور اف بی آی بن شفر، مدیسون وولف در نقش جوان کلمنتاین لوئیس، آناستازیا گریفیث در نقش آدرا لوئیس، گونزالو منندز در نقش گوستاوو سیلوا، مایکل اسکات در نقش انزو، ایوان ولش در نقش گابریلا ماچادو، استیون کالپ در نقش کلیتون برک، زاندر برکلی در نقش رونی «دگ استیک» برانیگان، وارن کریستی در نقش ری اندیکات و جین اتکینسون در نقش آملیا سیج در سریال باغ وحش به ایفای پرداختند.

خلاصه داستان سریال باغ وحش

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال باغ وحش از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام مهیج علمی تخیلی می‌رویم که درباره‌ی حملات خشونت آمیز حیوانات به انسان‌ها در سراسر جهان است.

در خلاصه داستان سریال باغ وحش آمده است: «تغییرات آب‌وهوا و محیط زیست باعث شده تا حیوانات درنده و وحشی شوند و به انسان‌ها حمله کنند. در این میان یک دانشمند مأمور شده تا این اتفاقات را بررسی کند اما او متوجه حقیقتی تلخ می‌شود که ممکن است باعث نابودی انسان‌ها شود.

جکسون آز که یک رفتارشناس حیوانات است در محل کارش در کشوری آفریقایی به نام بوتسوآنا متوجه تغییر رفتار شدید شیرها می‌شود. او در تلاش برای بستن منطقه محافظت شده و ممانعت از ورود توریست‌هاست اما پیش از گرفتن مجوز، 22 توریست توسط جانوران وحشی شده به قتل می‌رسند. جکسون ارتباطی بین رفتارهای حیوانات و تحقیقات پدرش پیدا می‌کند. او به همراه گروهی متخصصان دورهم جمع می‌شوند تا دلیل این حملات مرموز حیوانات را بفهمند و راهکارهای مقابله با آن را پیدا کنند.»

صداپیشگان سریال باغ وحش

سریال باغ وحش در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی گروهی از هنرمندان توانمند صداپیشه دوبله شده است.

علی‌رضا باشکندی سرپرست دوبلاژ این سریال درام مهیج علمی تخیلی است. ناصر ممدوح، رزیتا یاراحمدی، تورج مهرزادیان، شهروز ملک آرایی، علی رضا علی شاهی، مریم صفی خانی، مریم بنایی، حسین سرآبادانی، سعید مقدم منش، زهرا سوهانی، هادی جلیلی، کسری کیانی، ظفر گرایی، ژیلا اشکان، پریا شفیعیان، آزیتا یاراحمدی، حسن کاخی، امیربهرام کاویان پور، بابک اشک بوس، ناهید شعشعانی، نفیسه زاجکانی ها، علی منصوری راد، مریم رادپور، مریم شاهرودی، مهرداد بیگ محمدی، محمدرضا رادمهر، محمد تنهایی، محمدرضا فصیحی نیا، علی رضا اوحدی، پارسا کجوری و سعید داننده صداپیشگان سریال باغ وحش هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال باغ وحش نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال باغ وحش جیمز ولک، کریستن کانولی، غیر آنوزی، نورا آرنزدر، بیلی برک، آلیسا دیاز، جاش سالاتین و گریسی دزینی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال باغ وحش چند قسمت است؟

هر فصل این مجموعه در 13 قسمت 42 دقیقه‌ای ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال باغ وحش چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام علمی تخیلی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر