coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا عکس های ویرایش شده با هوش مصنوعی را با برچسب جدید نشان میدهد

متا ( شرکت توسعه‌دهنده اینستاگرام و فیسبوک) ماه وئیه اعلام کرد که قصد دارد عکس های ویرایش شده با هوش مصنوعی را به شکل دیگری برچسب‌گذاری کند.

به گزارش phonearena، مشکل اصلی که قبلا وجود داشت این بود که برخی از محتواها حتی اگر کمترین ویرایشی از طریق هوش مصنوعی برروی آنها اعمال می‌شد را با برچسب ساخته شده با هوش مصنوعی (Made with AI) دریافت می‌کردند. این امر باعث می‌شد تا کاربران به اشتباه افتاده و تصور کنند تمام محتوایی که آن را تماشا کرده‌اند توسط هوش مصنوعی تولید شد در حالیکه اینطور نبود.

راهنمای خرید تکراتو

بر همین اساس و برای حل این مشکل و روشن‌تر کردن موضوع برای کاربران، متا تصمیم گرفته که برچسب «ساخته شده با هوش مصنوعی» را تغییر دهد و از این به بعد از برچسب «اطلاعات هوش مصنوعی» (AI info) استفاده کند.

تشخیص عکس های ویرایش شده با هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های متا راحت‌تر می‌شود

به این ترتیب کاربران می‌توانند پیش از آنکه عکس با ویدیویی را منتشر کنند با کلیک بر روی اطلاعات هوش مصنوعی از میزان دستکاری که ممکن است هوش مصنوعی بر آن محتوا ایجاد کرده مطلع شوند.

امروز، متا تائید کرد که از هفته آینده برچسب‌گذاری “AI info” در اپلیکیشن‌های اینستاگرام، تردز و فیسبوک، بر روی عکس‌ های ویرایش شده با هوش مصنوعی آغاز خواهد شد. زمانی که این بروزرسانی اعمال شود، محتوایی که متا تشخیص دهد با ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش یا تغییر داده شده، با برچسب «اطلاعات هوش مصنوعی» مشخص خواهد شد.

به روایت ساده‌تر اگر متا متوجه شود که یک پست در فیسبوک یا اینستاگرام با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش شده، برچسب «اطلاعات هوش مصنوعی» را در یک منوی مخفی قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با کلیک بر روی این منو، اطلاعات بیشتری درباره‌ی میزان یا نوع ویرایش‌هایی که با هوش مصنوعی انجام شده، مشاهده کنند. این باعث می‌شود که جزئیات ویرایش‌ها فقط زمانی که کاربر بخواهد از آنها مطلع شود نمایش داده شوند.

این تغییرات به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی بفهمند چه محتوایی با هوش مصنوعی تولید یا ویرایش شده و به وضوح بدانند که این ویرایش‌ها تا چه حدی بوده‌اند. خواه جزئی مانند روتوس یا به صورت کامل تولید شده باشند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر