coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

درخشش سامسونگ در IDEA 2024 با کسب 45 جایزه طراحی؛ گلکسی AI در صدر

سامسونگ اعلام کرده که در مراسم جوایز بین‌المللی طراحی برتر 2024 (IDEA)، موفق به کسب 45 جایزه برای طراحی محصولات خود شده است. این جوایز شامل دو جایزه طلا، یک نقره، دو برنز و 40 عنوان فینالیست می‌شوند.

به گزارش sammobile، در مراسم جوایز بین‌المللی طراحی برتر 2024 از سامسونگ برای طراحی هوش مصنوعی گلکسی تقدیر شد. البته فقط تقدیر نبود و سامسونگ دو طلا در این رابطه دریافت کرد. غول فناوری‌ کره‌ای این جوایز را برای رابط کاربری Galaxy AI و مفاهیم طراحی پیشرفته برای لوازم جانبی خانگی دریافت کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

رابط کاربری Galaxy AI در گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ استفاده می‌شود و ویژگی‌های متعددی از جمله “Circle to Search” (جستجو از طریق کشیدن دایره)، “Interpreter” (مترجم)، “Live Translate” (ترجمه زنده)، “Note Assist” (کمک‌یار یادداشت)، “Photo Assist” (کمک‌یار عکاسی) و “Flexcam” (دوربین انعطاف‌پذیر) را ارائه می‌کند.

طلای دوم برای طرح‌هایی است که در مجموعه لوازم جانبی لوازم خانگی شرکت مانند فیلترهای جاروبرقی‌ها و تصفیه‌کننده‌های هوا استفاده می‌شوند.

فینالیست‌های مراسم جوایز بین‌المللی طراحی برتر 2024

سامسونگ موفق شد برای طراحی یکی از بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فلیپ 5 که سال گذشته روانه بازار کرده بود، در جایگاه دوم قرار بگیرد و مدال نقره را به گردن بیاویزد!

به سراغ دو جایزه برنز می‌رویم. سامسونگ دو برنز برای سری گلکسی تب S9 و ویژگی AI Vision Inside دریافت کرد. ویژگی AI Vision Inside قادر است تا 33 مورد از اقلام غذایی تازه را که وارد یا خارج از یخچال Bespoke 4-Door Flex با فناوری AI Family Hub می‌شوند، شناسایی و سپس فهرست غذایی کاربر را تکمیل کند.

از دیگر محصولات فینالیست می‌توان به تلویزیون Neo QLED 8K، قاب موسیقی (Music Frame)، ماشین لباسشویی Bespoke AI Laundry Combo، Easy Setting Box و بسته‌بندی نسخه ویژه گلکسی Z فلیپ 5 با همکاری Maison Margiela اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر