coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اضافه شدن گزینه برداشت توکن همستر [+صرافی‌هایی که توکن همستر را لیست می‌کنند]

همستر کامبت به تازگی ویژگی جدیدی به بخش ایرداپش اضافه کرده که این گزینه برداشت توکن همستر را ساده‌تر می‌کند. در حال حاضر کاربران می‌توانند از طریق صرافی‌های بایننس، OKX و بای‌ بیت اقدام به برداشت کنند.اما نکته‌ای هم وجود دارد اینکه تمامی صرافی‌ها به احراز هویت نیاز دارند که این امر برای کاربرانی ایرانی محدودیت ایجاد می‌کند. با این حال، برای تسهیل فرآیند برداشت توکن همستر گزینه برداشت به کیف پول‌های غیر حضانتی نظیر تون کیپر نیز در همستر کامبت ارائه شده است.

کاربران با وارد کردن اطلاعات کیف پول خود، امکان بهره‌برداری از ایردراپپ همستر را خواهند داشت. با اینحال توجه داشته باشید که این مرحله تنها برای ثبت کیف پول و انتخاب نوع برداشت بوده و عملیات برداشت واقعی هنوز شروع نشده است.

راهنمای خرید تکراتو

از طریق چه صرافی‌هایی برداشت توکن همستر راحت‌تر است؟

به تازگی تیم پشتیبانی بازی همستر کامبت اعلام کرده که توکن HMSTER به زودی در صرافی‌های Bybit، Bitfinex و OKX عرضه خواهد شد. هرچند در خصوص لیست شدن این توکن در بایننس، هنوز اشاره‌ای نشده است. بر اساس گزارش‌های اولیه، اولین صرافی که توکن همستر را لیست می‌کند OKX خواهد بود و به دنبال آن، BYBIT و Bitfinex نیز اضافه خواهند شد.

اضافه شدن گزینه برداشت توکن همستر [+صرافی‌هایی که توکن همستر را لیست می‌کنند]

در حال حاضر، همستر کامبت با چالش‌های حقوقی در روسیه مواجه است. این مسائل حقوقی باعث بروز نگرانی‌هایی در رسانه‌های روسی شده که ممکن است بر فرآیند لیست شدن توکن تأثیر بگذارد؛ با این حال، به نظر می‌رسد که این مشکلات حقوقی تأثیر مستقیمی بر لیست شدن توکن در صرافی‌های اعلام‌شده نخواهد داشت.

همستر کامبت به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های منتشرشده در تلگرام با بیش از 300 میلیون کاربر فعال، اعلام کرده که ایردراپ توکن HMSTR در تاریخ 26 سپتامبر (5 مهر) انجام خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که با استقبال از بازی و تعداد بالای کاربران، لیست شدن توکن همستر در صرافی‌های معتبر می‌تواند به افزایش ارزش و محبوبیت این توکن بیانجامد. در آستانه این ایردراپ، ممکن است اطلاعات بیشتری درباره صرافی‌های دیگری که قصد لیست کردن این توکن را دارند، منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر