coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپل تسلیم شد؛ کاربران آیپد در اروپا مجبور نیستند اپلیکیشن‌ها را از اپ استور بگیرند

اپل از هفته‌ی آینده به کاربران آیپد در اروپا اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مورد نیازشان را از فروشگاه‌های جایگزین اپ استور دانلود کنند. این اقدام اپل برای تطیبیق با قوانین جدید اتحادیه اروپا و اجرای قانون بازارهای دیجیتال (DMA) صورت با هدف مقابله با انحصار شرکت‌های بزرگ فناوری صورت گرفته است.

طبق قانون DMA، شرکت‌هایی که در دسته “دروازه‌بان” قرار می‌گیرند، به دلیل قدرت زیادی که در بازار دارند، ملزم هستند دسترسی بیشتری برای رقبا قائل شوند. اپل به‌دلیل تسلط بر فروش اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد، در این دسته‌بندی قرار گرفته و موظف است امکان خرید و فروش اپلیکیشن‌ها از پلتفرم‌های دیگر را برای کاربران فراهم کند.

راهنمای خرید تکراتو

از تاریخ 16 سپتامبر (26 شهریور 1403)، کاربران آیپد در اروپا می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را از فروشگاه‌های جایگزین تهیه کنند. اگرچه بازار آیپد نسبت به آیفون کوچک‌تر است، اما اتحادیه اروپا باور دارد که اپل در این بخش نیز انحصار ایجاد کرده است.

نکته‌ای که باید توجه داشت این است که اپل همچنان برای حفظ امنیت کاربران خود، اپلیکیشن‌هایی که از فروشگاه‌های جایگزین منتشر می‌شوند را پیش از انتشار بررسی و تأیید می‌کند تا از صحت و امنیت آن‌ها مطمئن شود. این موضوع به کاربران اطمینان می‌دهد که حتی با استفاده از فروشگاه‌های جایگزین، امنیت اپلیکیشن‌ها همچنان در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر