coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بسته ویژه ایرانسل از 26 تا 31 شهریور + نحوه فعالسازی

ایرانسل یکی از اپراتورهای مطرح کشور به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، بسته‌های ویژه‌ای برای کاربران خود تدارک دیده است. تمامی کاربران می‌توانند از تاریخ 26 تا 31 شهریورماه بسته ویژه ایرانسل به مناسبت هفته وحدت را خریداری نمایند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بسته‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است. کاربران دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند از تاریخ 26 تا 31 شهریورماه برای خرید بسته ویژه ایرانسل اقدام نمایند.

راهنمای خرید تکراتو

ایرانسل علاوه بر مکالمه‌ی رایگان بسته‌های ترکیبی مکالمه و اینترنت را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است.

نحوه فعالسازی بسته ویژه ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

شما می‌توانید با مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌ من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵*، بسته ویژه ایرانسل به مناسبت هفته وحدت را به دفعات خریداری نمایید.

بسته ویژه ایرانسل شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه ایرانسلی می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت 28 هزار تومان آن را دریافت کنید. این بسته‌ها تا 7 روز بعد از زمان خرید اعتبار دارند.

همانطور که گفته شد مکالمه رایگان یکی دیگر از گزینه‌هایی است که ایرانسل در اختیار کاربران خود قرار داده است. اگر می‌خواهید با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی را مهمان ایرانسل باشید، کافیست به سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کرده و یا کد دستوری #2*1*4444* شماره‌گیری نمایید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر