coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3 واریز شد ؛ [+ مبلغ یارانه کمک معیشتی]

یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3 واریز شد. مبلغ یارانه کمک معیشتی شهریور مانند ماه‌های پیش هیچ تغییری نداشته است. آیا می‌توان مبلغ یارانه را برداشت کرد؟

5 روز پیش در مطلبی با عنوان زمان واریز یارانه شهریورماه اطلاع دادیم که قرار نیست مبلغ یارانه شهریور تغییری داشته باشد. حال که یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3 واریز شده است، مشخص شد که اخبار قبلی کاملاً درست بوده و دولت چهاردهم هیچگونه تغییری در مبلغ یا زمان واریز یارانه ایجاد نکرده است.

راهنمای خرید تکراتو

ماه‌های پیش شاهد بودیم که زمان وریز یارانه با زمان برداشت یارانه متاوت است؛ این رویه در شهریور 1403 هم پابرجاست و یارانه‌بگیران تا ساعت 24 امشب امکان برداشت مبلغ یارانه معیشتی خود را ندارند. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از واریزی خود، تا امشب صبر کنید.

واریز یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3

مرحله 163 یارانه معیشتی به حساب سرپرستان سه دهک اول واریز شده است. بدین ترتیب مبلغ یارانه شهریور به ازای هرنفر خانوار مبلغ 400 هزار تومان است. به عنوان مثال برای یک خانواده 4 نفره، مبلغ یارانه 1 میلیون و 600 هزار تومان خواهد بود. این مبلغ توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعیین شده و به دهک‌های اول تا سوم پرداخت می‌شود.

همانگونه که می‌دانید، تاریخ واریز یارانه دهک ‌های 1 تا 3 از بهمن 1403 تاکنون، 25 هرماه است و این زمان تغییری نکرده است. اما زمان واریز یارانه دهک‌ های 4 تا 9 روز آخر هرماه و به مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر فرد خانوار است. پس با این حساب در روز شنبه، 31 شهریور 1403 نیز مبلغ یارانه دهک‌های 4 تا 9 واریز خواهد شد.

واریز یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3

از طرح کالابرگ چه خبر؟

پیگیری‌ها درخصوص سرنوشت طرح کالابرگ از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نتیجه‌ای در برنداشت. با این حساب، علاقه‌مندان به طرح کالابرگ احتمالاً باید منتظر اتمام تغییرات در بدنه دولت و وزارت کار دولت چهاردهم بمانند.

جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ و مستمری‌ها

وزارت رفاه و سازمان هدفمندی یارانه‌ها، جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه را برای همه یارانه‌بگیران به شکل زیر منتشر کرده است:

واریز یارانه شهریورماه دهک های 1 تا 3

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مبلغ و زمان واریز یارانه همه دهک‌های یارانه‌بگیر چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر