coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مینگ چی کو: تقاضای خرید آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس کمتر از انتظار است

گزارش‌ها حاکی از آن است که تقاضا برای خرید آیفون 16 پرو و پرومکس کمتر از چیزی است که پیش‌بینی می‌شد. اما این اقبال بد فقط نسخه‌های پرو را تحت شعاع قرار داده و مدل‌های استاندارد و پلاس پرفروش بو‌ده‌اند.

مینگ چی کوئو که یکی از معتبرترین تحلیل‌گران اپل محسوب می‌شود اعلام کرده که تقاضا برای خرید آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرومکس نسبت به سال گذشته پایین آمده است.

راهنمای خرید تکراتو

در این تحلیل آمده که آیفون 16 پرو با 27 درصد و آیفون 16 پررومکس با 16 درصد کاهش تقاضا مواجه شده‌اند. این در حالیست که آیفون 16 استاندارد و آیفون 16 پلاس به ترتیب رشد 10 و 48 درصدی را تجربه کرده‌اند.

کاهش تقاضا برای خرید آیفون 16 پرو ؛ ناکامی اپل در جذب مشتری

اطلاعات نشان می‌دهند که اپل توانسته در هفته‌ی اول 37 میلیون دستگاه از سری آیفون 16 را بفروش برساند. این میزان نسبت فروش سری آیفون 15 در سال گذشته کاهش 12.7 درصدی را نشان می‌دهد. اگرچه مدل‌های غیر پرو فروش خوبی داشتند اما کاهش تقاضا برای خرید آیفون 16 پرو و پرومکس بر فروش کلی تاثیر منفی گذاشته است.

کاهش تقاضا برای خرید آیفون ۱۶ پرو ؛ ناکامی اپل در جذب مشتری

آنطور که در اخبار گذشته گفته شده، اپل امسال با تولید 6 میلیون دستگاه از آیفون 16پرومکس، نسبت به سال گذشته 106 درصد افزایش داشته که می‌توان آن را با حل مشکلات مربوط به ساخت دوربین تله‌فوتو چهارمنشوری مرتبط دانست.

به باور مینگ چی کوئو اگر اپل از طریق تبلیغ هوش مصنوعی و دیگر فاکتورهای تبلیغاتی نتیجه‌ی دلخواهش را کسب نکند، احتمال دار در سال 2025 سیاست خود را تغییر داده و استراتژی تهاجمی‌تری را برای افزایش فروش اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر