coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ساعت پخش سریال نماینده [+ خلاصه داستان و زمان پخش تکرار]

سریال کره ای نماینده به کارگردانی هوانگ این هیون از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال نماینده با ما همراه شوید.

نماینده یا مجلس ملی (어셈블리) یک سریال کره ای است که به قلم جانگ هیون مین به نگارش درآمده است. این سریال نخستین بار در سال 2015 از شبکه کی بی اس کره جنوبی پخش شد.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از علاقه‌مندان سریال‌‌های درام سیاسی کره ای هستید، می‌توانید سریال نماینده را از دوشنبه 26 شهریور ماه 1403 هر شب از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال نماینده ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال نماینده از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال نماینده هر شب ساعت 22:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 03:30، 10:30 و 16:30 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال نماینده از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال نماینده
ساعت پخش سریال نماینده

مجموعه نماینده درباره‌ی یک گروه کارگر بیکار شده است که برای دفاع از حقوق‌شان شکایت می‌کنند و رای به نفع‌شان صادر می‌شود اما در ادامه با نفوذی که انجام می‌شود، شرایط دیگری پیش می‌آید.

سریال نماینده یا مجلس ملی (어셈블리) در وبگاه IMDB موفق به کسب امتیاز 7.2 از 10 شده است.

بازیگران سریال نماینده

زمان پخش سریال نماینده
زمان پخش تکرار سریال نماینده از شبکه تماشا
  • چو جائه هیون (حضور افتخاری در قسمت اول)
  • جانگ جائه یانگ در نقش جین سانگ پیل
  • سونگ یون-آه در نقش چویی این کیونگ
  • اوک تکیون در نقش کیم کیو هوان
  • جانگ هیون سانگ در نقش بائک دو هیون
  • کیم سئو هیونگ در نقش هونگ چان می
  • پارک یئونگ گیو در نقش پارک چون ساب
  • سانگ جی رو در نقش بیون سانگ کی
  • سان بیونگ هو در نقش باا دال سو
  • ایم جی کیو در نقش شیم دانگ چون
  • سئو هیون چول در نقش سئو دانگ جاا
  • کیل هاا یئون در نقش چون نو شیم
  • جانگ هی تاا در نقش ایم کیو تاا
  • یون بوک این در نقش اوه آئه ری

خلاصه داستان سریال نماینده

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال نماینده از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه درام سیاسی کره ای می‌رویم که درباره‌ی یک کارگر جوشکار است که پس از اتفاق‌هایی نماینده مجلس می‌شود، اما به خاطر افشاگری‌ها و حرف‌های تندی که می‌زند، از سوی هیچ حزبی جدی گرفته نمی‌شود. با این حال او تلاش می‌کند لایحه‌ای را به نفع کارگران تصویب کند.

زمان پخش سریال نماینده

در خلاصه داستان سریال نماینده آمده است: جین سانگ کارگر جوشکار در کارخانه‌ی کشتی سازی است، اما وقتی او و کارگران دیگر را از کار اخراج می‌کنند، او به عنوان سخنگوی اتحادیه کارگران برای به‌دست آوردن دوباره شغل‌شان می‌جنگد.

پس از این ماجرا، به‌طور شگفت‌انگیزی جین سانگ به عنوان یکی از اعضای جدید مجلس ملی انتخاب می‌شود. اما او که شخصیتی بی‌ریا و آرمان‌گرا دارد پس از مدتی کوتاه درمی‌یابد که سیاست کار بسیار دشواری است. در این میان چویی این کیونگ با کمک‌های هوشمندانه‌اش راه‌ و رسم کار را به او می‌آموزد و آن‌ها با همکاری یکدیگر یک تغییر واقعی در سیاست به وجود می‌آورند.

صداپیشگان سریال نماینده

سریال نماینده در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما با گویندگی 32 نفز از هنرمندان توانمند صداپیشه دوبله شده است.

مدیر دوبله این سریال کریم بیانی است. رضا آفتابی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، ناهید امیریان، علیرضا باشکندی، باران بهرامی، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولائی، شراره حضرتی، علی اصغر نیک رضایی، سمیه رهنمون، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، حسین سرآبادانی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، نغمه عزیزی پور، بهروز علی محمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، علیرضا کامیابی پور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، اسفندیار مهرتاش، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، حسین نورعلی، مونا همایی پور و کریم بیانی صداپیشه‌های نماینده یا مجلس ملی (어셈블리) بوده‌اند.

سریال نماینده داستانی نزدیک به مجموعه آمریکایی معروف خانه پوشالی دارد، البته با این تفاوت که ماجرای آن در کره اتفاق می‌افتد و انتقاداتی به جناح‌های سیاسی این کشور و جنگ قدرت آن‌ها دارد. این مجموعه قهرمانی از میان مردم عادی را در مرکز داستان قرار می‌دهد که ناخواسته وارد عرصه سیاست می‌شود؛ اما چون برخلاف دیگر نمایندگان مجلس به فکر مردم و نه منافع شخصی است، در کارش موفق و محبوب می‌شود.

سریال خوش‌ساخت نمایند، مهیج و جذاب است و به راحتی مخاطب را با خود همراه می‌کند. این مجموعه در واقع بیانگر درس‌ها و آموزه‌هایی در زمینه اخلاق واقعی در جهان سیاست است که همانا کار کردن برای مردم است.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال نماینده نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال نماینده بازیگران جانگ جائه یانگ، سونگ یون-آه،اوک تکیون،جانگ هیون سانگ،کیم سئو هیونگ،پارک یئونگ گیو،سانگ جی رو،سان بیونگ هو،ایم جی کیو،سئو هیون،کیل هاا یئون،جانگ هی تاا، یون بوک اینو چو جائه هیون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال نماینده چند قسمت است؟

این مجموعه در 20 قسمت 65 دقیقه‌ای به کارگردانی هوانگ این هیون ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال نماینده چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های درام سیاسی کره ای لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر