coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز ؛ قابلیتی که احتمالا به زودی منتشر می‌شود

امکان اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز جدیدترین قابلیتی است که متا برای کاربران فراهم کرده است.الکساندر پالوزی که برای کشف قابلیت‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از روش مهندسی معکوس شناخته می شود گفته که قابلیت اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز در حال آزمایش است.

با استناد به تصویری که پالوزی به اشتراک گذاشته، به نظر می‌رسد زمانی که قصد کامنت‌گذاری زیر یک پست را دارید، منوی جدیدی باز می‌شود که به کاربر اجازه می‌هد کامنت خود را علاوه بر اینستاگرام در تردز نیز به اشتراک بگذارد.

راهنمای خرید تکراتو

ارتباط بیشتر پلتفرم‌های متا با اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز

البته این چندان هم عجیب نیست؛ چراکه متا مدت‌هاست تلاش می‌کند تا پلتفرم‌های تردز را با اینستاگرام و فیسبوک ادعام کند. مثلا کاربران می‌توانند پست‌های تردز را در هر دو برنامه ایستاگرام و فیسبوک نیز ببینند. البته بعدها قابلیت غیرفعال کردن این گزینه به آن اضافه شد.

اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز
اشتراک گذاری کامنت های اینستاگرام در تردز

تردز هنوز قابلیت ارسال مستقیم پیام را ندارد اما کاربران می‌توانند پیام‌های خود را از طریق اینستاگرام مدیریت کنند که نشان می‌دهد متا به دنبال تقویب راه‌های ارتباطی بیشتر بین اپلیکیشن‌های خود است.

از دیگر پروژه‌هایی که متا قصد توسعه‌ی آن را دارد، ترکیب تردز با فدیورس است. فدیورس در واقع شبکه‌ای غیر متمرکز و بدون تبلیغات است که بر روی حریم خصوصی تمرکز دارد. این اپلیکیشن‌ها توسط خود کاربران مدیریت می‌شوند و و متا در حال کار روی قابلیت‌هایی است که امکان مشاهده پاسخ‌های این شبکه‌ها را زیر پست‌های خود فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر