coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ خود را برای انتشار نسخه بتای One UI 7 آماده می‌کند

از چندی پیش کاربران منتظرند تا غول فناوری کره‌ای نسخه بتای One UI 7 را منتشر کند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که رابط کاربری جدید سامسونگ آزمایشات نهایی خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش gizmochina، نسخه بتای One UI 7 برای عرضه آماده می‌شود. رابط کاربری جدید سامسونگ قرار بود اوایل مرداد ماه منتشر شود که به تعویق افتاد. خوشبختانه گزارش‌های جدید به ما می‌گویند که به‌روزرسانی جدید اکنون آزمایشات نهایی خود را پشت سر می‌گذارد.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که مشخص است شرکت‌های محلی وابسته به سامسونگ مانند سامسونگ هند و سامسونگ بریتانیا، در حال آزمایش نسخه بتای One UI 7 هستند. این یعنی سامسونگ خود را برای عرضه آماده کرده است.

TM Roh شخصا نظارت بر روی رابط کاربری جدید را بر عهده گرفته و یکی از دلایل وقفه بوجود آمده نیز همین است. این تاخیر شاید برای کاربران سخت باشد اما به نظر می‌رسد سامسونگ سعی دارد تجربه کاربران را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

نسخه بتای One UI 7 ابتدا در چه کشورهایی عرضه می‌شود؟

آپدیت جدید قابلیت‌هایی مانند انیمیشن‌های بهبود یافته، عمر باتری بهتر و رابطه کاربری کارآمدتری را با خود به همراه دارد. از قرار معلوم نسخه بتای One UI 7 ابتدا در کشورهای چین، آلمان، هند، لهستان، کره‌جنوبی، بریتانیا و آمریکا منتشر خواهد شد. آزمایش به‌روزرسانی جدید از چند هفته پیش‌در مناطق مذکور  آغاز شده است.

اگر نسخه بتای One UI 7 تا پایان ماه عرضه نشود، برای معرفی آن باید تا ماه اکتبر و کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ منتظر بمانیم.

برخی از پرچمداران سامسونگ مانند گلکسی اس 23، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا به تازگی به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی بزرگ ویژگی‌های جدید Galaxy AI را با خود به همراه آورده بود. در واقع یکی دیگر از دلایل مهمی که انتشار رابط کاربری جدید را به تعویق انداخت، به‌روزرسانی One UI 6.1.1 است.

به هر حال توجه داشته باشید که نسخه بتای One UI 7 ممکن است در ابتدا مانند همه‌ی به‌روزرسانی‌ها اشکالاتی داشته باشد. البته سامسونگ در تلاش است که باگ‌های موجود را شناسایی و برطرف کند. در واقع آزمایش‌های نهایی هم به همین منظور انجام می‌شود؛ اما بهتر است پس از عرضه‌ی این به‌روزرسانی به نظرات سایر کاربران توجه داشته باشید.

یشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر