coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جنجال پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ ؛ کاخ سفید واکنش نشان داد

کاخ سفید نسبت به پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ واکنش نشان داد و آن را غیر مسئولانه و نگران‌کننده دانسته و آن را محکوم کرد.

به نظر می‌رسد ایلان ماسک دست از حاشیه‌سازی بر نمی‌دارد. او که تاکنون با هر تویتتی که زده یک سونامی واکنش ایجاد کرده، اینبار پس از ترور ترامپ پستی در صفحه‌ی شخصی‌اش در ایکس منتشر کرده که واکنش مستقیم کاخ سفید را به دنبال داشت.

راهنمای خرید تکراتو

جنجال پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ

جنجال پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ از جایی آغاز شد که او در پاسخ به کاربری که درباره‌ی ترور ترامپ پرسیده بود نوشت: «هیچ‌کس حتی تلاش نمی‌کند بایدن یا کاملا را ترور کند.»

جنجال پست ایلان ماسک درباره ترور ترامپ ؛ تصویر پست ایلان ماسک در ایکس

کاخ سفید نسبت به این نوشته بیانیه‌ای صادر و آن را محکوم کرد. در این بیانیه آمده که حتی اشاره به خشونت در هر شکل، چه جدی و چه به شوخی، درست نیست و می‌تواند خطرات بزرگی به دنبال داشته باشد. کاخ سفید تاکید می‌کند که حرف زدن درباره‌ی چنین موضوعات حساسی نباید به نوعی برای تشویق به خشونت باشد.

هرچند که ایلان ماسک این پست خود را چند ساعت بعد حذف کرد و توضیح داد که فقط شوخی کرده است. اما دیگر آبی بود که ریخته شد چراکه پیش از حذف میلیون‌ها کاربر آن را دیده بودند و موجی از انتقادات را برای او به همراه داشت.

کاخ سفید همچنین تاکید می‌کند که خشونت سیاسی جایی در آمریکا نداشته و نباید اظهار‌نظرها به گونه‌ای باشد که به عمل دامن بزند. باید نسبت به تهدیدها و خشونت علیه مقامات دولتی به شدت برخورد شود؛ هرگونه تشویق به خشونت حتی به شوخی یا غیر مستقیم غیرقابل قبول است و پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر