coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اینستاگرام اکانت نوجوانان را خصوصی‌تر و محدودتر می‌کند

اینستاگرام تصمیم گرفته برای بهبود حفاظت از حریم خصوصی، اکانت نوجوانان را خصوصی‌تر و محدود‌تر کند. برهمین اساس از این پس اکانت تمامی افراد زیر 18 سال به صورت پیش‌فرش خصوصی خواهد شد.

به گزارش theverge، این اقدام با هدف امنیت بیشتر و حفظ حریم خصوصی این رنج سنی صورت گرفته است. با اجرایی شدن این طرح نوجوانان دیگر پیام‌های دایرکت افراد ناشناس را دریافت نخواهند کرد.

راهنمای خرید تکراتو

علاوه بر این ویژگی، قابلیت دیگری موسوم به حالت خواب (Sleep Mode) نیز در نظر گرفته شده که تمامی اعلانات  را از ساعت 10 شب تا 7 صبح غیرفعال می‌کند. همچنین ابزارهای نظارتی بهتری برای والدین در دسترس قرار گرفته که می‌توانند موضوعاتی که نوجوانشان نسبت به آنها جستجو کرده یا کنجکاو بوده را بررسی کنند. همچنین والدین می‌توانند با این ابزارهای نظارتی، افرادی که در هفت روز گذشته با فرزندشان در ارتباط بوده را بدون آنکه محتوای پیام‌ها نمایش داده شود، رصد کنند.

اطلاعات اکانت نوجوانان با هوش مصنوعی بررسی می‌شود

شاید فکر کنید خب ممکن است نوجوانی هنگام ساخت اکانت سن واقعی‌اش را وارد نکند. اما اینستاگرام فکر اینجایش را هم کرده. این پلتفرم حالا به هوش مصنوعی مجهز است که قادر است سن واقعی کاربر را براساس الگوهای رفتاری که در پست‌ها می‌گذارد را شناسایی کند. مثلا فردی ادعا می‌کند که 18 ساله‌ است اما در پست‌ها و نظراتش به تولد 14 سالگی‌اش اشاره می‌کند؛ در این صورت اینستاگرام از این اطلاعات برای تخمین سن فرد استفاده می‌کند.

تغییرات جدیدی که اینستاگرام برای کنترل بیشتر اکانت نوجوانان در نظر گرفته، در ابتدا در آمریکا، بریتانیا، استرالیا و کانادا اعمال خواهد شد و تا پایان سال 2024 به اتحادیه اروپا خواهد رسید. متا برنامه دارد که این ویژگی‌ را تا سال 2025 به سایر پلتفرم‌هایی که تحت پوشش دارد نیز گسترش دهد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر