coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آفیس 2024 منتشر شد؛ نرم‌افزارهای آفیس به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند + ویدیو

مایکروسافت اخیرا نسخه جدیدی از آفیس 2024 را منتشر کرده که به اشتراک ماهانه نیاز ندارد. این نسخه بیشتر سازمان‌ها و کسب‌وکارهایی را هدف قرار داده که به دنبال یک راه‌حل پایدار هستند که نیاز نباشد پیوسته به اینترنت متصل باشد.

این نسخه که با نام آفیس 2024 LTSC شناخته می‌‌شود شامل ابزارهایی از جمله اکسل، پاورپوینت، اوت‌لوک، وان‌نوت و اکسس است که از قابلیت‌های هوش مصنوعی نیز بهره می‌برند.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه جدید آفیس  با قابلیت‌هایی منحصربه‌فردی بروز شده که می‌تواند برای صنایعی مانند بهداشت، درمان و تولید مناسب باشد. از جمله قابلیت‌هایی که به این نسخه اضافه شده می‌توان به 12 تابع جدید در اکسل، بهبود قابلیت جستجو و ایجاد جلسات در اوت لوک و بهبودهایی که در زمینه امنتی و عملکرد آن شده اشاره کرد.

آفیس 2024 بدون نیاز به اینترنت؛ نقش هوش مصنوعی در تحلیل داده‌ها

به نظر می‌رسد هوش مصنوعی راه خود را به برنامه‌های کاربردی روزمره نیز باز کرده است. چراکه ابزارهایی آفیس 2024 که مایکروسافت به تازگی آن را منتشر کرده به این قابلیت مجهز شده‌اند. البته کاربران می‌توانند اشتراک ماهانه را با قیمت 30 دلار تهیه کرده و از قابلیت‌های ههوش مصنوعی در ابزارهایی مانند اکسل، پاورپوینت، ورد و اوت لوک استفاده کنند.

کوپایلوت در اکسل از امروز برای مشترکین مایکروسافت 365 رسما در دسترس قرار گرفته و از فرمول‌های پیچیده‌ای مانند XLOOKUP و SUMIF پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، این ابزار قادر است نمودارهای پویا و جدول‌های محوری را به صورت خودکار ایجاد کند.

در این نسخه کوپایلوت و پایتون نیز با یکدیگر ادغام شده‌اند. کاربران از این پس قادر خواهند بود تا تحلیل‌های پیشرفته‌ای از جمله، پیش‌بینی، تحلیل ریسک و تجسم داده‌ها را به سادگی و بدون آنکه نیاز به کدنویسی باشد انجام دهند.

مایکروسافت 365 کوپایلوت تلاش کرده تا تعاملات کاربران را با نرم‌افزارها بهبود ببخشد و تجربه‌ی کاربری هوشمند‌تر و کارآمدتری را ارائه کند. مثلا، حالا کوپایلوت در اوت لوک پیام‌ها و ایمیل‌ها را به شکل منظم دسته‌بندی می‌کند و پیش‌نویس‌های هوشمندتری در ورد ارائه می‌دهد.

 

این تغییرات نشان می‌دهند مایکروسافت سعی دارد با ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی در ابزارهای آفیس 2024 در راستای بهبود کارایی و قابلیت‌های نرم‌افزاری گامی مثبت و مناسب با نیاز کاربران بردارد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر