coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات نیسان سیلفی هیبرید ؛ خودروی ژاپنی که توسط پارس‌خودرو وارد شد

پارس‌خودرو اخیرا اطلاعات جدیدی از خودروی وارداتی نیسان سیلفی هیبرید منتشر کرده است. این خودرو یکی از تازه‌ترین تولیدات ژاپن است که بزودی وارد ایران خواهد شد.

نیسان سیلفی هیبرید با ترکیب فناوری‌های مدرن و طراحی به‌روز، به‌عنوان یک گزینه جذاب برای خریداران ایرانی معرفی می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی هیبرید به یک پیشرانه ترکیبی که شامل یک موتور بنزینی 1.2 لیتری با سه سیلندر و یک موتور الکتریکی مجهز شده است. موتور بنزینی که در این خودرو استفاده شده توان تولید حداکثر 72 اسب بخار قدرت دارد که بیشتر به عنوان ژنراتور عمل می‌کند.

این در حالی‌ست که موتور الکتریکی توانایی تولید 134 اسب‌بخار و 300 نیوتن‌متر گشتاور نیرو را دارد. این قدرت از طریق گیربکس هیبریدی ویژه‌ای به محور جلو منتقل می‌شود. باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵ کیلووات‌ساعت انرژی موتور الکتریکی را تأمین می‌کند.

پیشرانه بنزینی این خودرو استاندارد یورو 6 را رعایت می‌کند و به‌همین دلیل نیاز به سوخت باکیفیت دارد. مصرف سوخت ترکیبی نیسان سیلفی هیبرید 3.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است و حداکثر سرعت آن به 165 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

مشخصات فنی نیسان سیلفی هیبرید

سیستم تعلیق و طراحی نیسان سیلفی هیبرید

سیستم تعلیق نیسان سیلفی هیبرید شامل سیستم مک‌فرسون در جلو و سیستم چنداتصاله در عقب است. همچنین، ترمزهای دیسکی در چهارچرخ خودرو به‌کار رفته است. این خودرو با رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی عرضه می‌شود. فاصله محوری خودرو 2712 میلی‌متر و حجم صندوق عقب ۵۴۶ لیتر است، که این ویژگی‌ها آن را برای خانواده‌ها مناسب می‌سازد.

امکانات و تجهیزات

پارس‌خودرو امکانات متعددی را برای نیسان سیلفی هیبرید در نظر گرفته که شامل هدآپ دیسپلی، سیستم کمک حرکت در سربالایی، هشدار خروج از خط، رادار حرکت بین خطوط، هشدار به عابرپیاده، سیستم هشدار برخورد از جلو، دوربین 360 درجه، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار خروج از مسیر، کروز کنترل تطبیقی، ترمز پارک برقی با قابلیت اتوهلد، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل دینامیک خودرو، سنسور پایش فشار باد تایرها، سیستم هشدار ترافیک از عقب، شارژر وایرلس و آینه‌های جانبی برقی با گرم‌کن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر