coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

خبر افزایش قیمت خودرو تکذیب شد

روز گذشته گزارش‌هایی جدیدی منتشر شد که بیان می‌کرد معاون اول رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو موافق است. پس از انتشار این خبر در سایر رسانه‌ها، اکنون معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای خبر افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرده است.

ماه گذشته دو خودروساز مطرح کشور جلسه‌ای برگزار کرده و خواستار افزایش قیمت خودرو شدند؛ پس از آن گزارشی از جریان جلسه تهیه کرده و آن را به دفتر محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور ارسال کردند. به گزارش ایرنا، اکنون معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور با انتشار اطلاعیه‌ای خبر افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد.

راهنمای خرید تکراتو

دیروز اخبار جدیدی منتشر شد که نشان می‌داد عارف با این موضوع موافقت کرده است. این مسئله در دولت سیزدهم نیز عنوان شده بود اما دولت قبلی برای جلوگیری از تبعات آن هیچگاه چنین تصمیمی را عملی نکرد. اما با توجه به تکذیب این خبر، به نظر می‌رسد دولت جدید نیز هنوز نسبت به افزایش قیمت خودرو تردید دارد.

معاون اول رئیس جمهور خبر افزایش قیمت خودرو را تکذیب کرد

در صورت اتخاذ چنین تصمیمی تمام قیمت‌های حال حاضر رشد 50 درصدی را تجربه می‌کنند، که میزان کمی هم نیست. به هرحال خودروسازان همچنان به انجام این تصمیم پافشاری دارند. قطعا پس از رد شدن خبر افزایش قیمت خودرو از سوی معاون اول رئیس جمهور، این موضوع به جلسات هیات دولت راه نمی‌یابد. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه تصمیمی برای سروسامان دادن به بازار خودرو گرفته می‌شود.

خبر افزایش قیمت خودرو تکذیب شد

در متن اطلاعیه‌ی منتشر شده از سوی معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور آمده است که:

درج چنین اخباری حکایت‌گر عدم اطلاع از سازوکارهای تصمیم‌گیری در دولت است؛ کما اینکه موضوع مورد ادعای این خبرگزاری در مورد اصلاح قیمت خودرو تحت عنوان «ابلاغیه سیاست‌گذاری در خصوص قیمت‌گذاری» برخی از خودروهای سواری» در حال رسیدگی در کمیسیون مربوطه و دبیرخانه هیأت دولت بوده و هنوز در هیات وزیران مطرح نشده است و هیچ‌گونه تصمیم‌گیری در این خصوص در دولت صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر