coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تغییر در ساعت کاری ادارات [+ جزئیات]

ساعت کاری ادارات بنا بر تصمیمی جدید از سمت سازمان اداری و استخدامی، برای مدتی تغییر پیدا خواهد کرد. پشت این تصمیم ناگهانی چه هدفی نهفته است؟

اتفاقات مهم کشور هرازگاهی منجربه تغییر ساعت کاری ادارات ، بانکها و غیره شده و این نرمی در تصمیم‌گیری، ممکن است گاهی سردرگمی برای کارکنان ایجاد کند. امروز چهارشنبه، 28 شهریور 1403 است و فقط 3 روز دیگر به آغاز سال تحصیلی جدید مانده است. در اولین روزهای بازگشایی مدارس ، رفت‌وآمدها به خصوص در ساعات اولیه صبح و همچنین ظهر، به اوج خود رسیده و همین مورد بار ترافیکی را افزایش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

سازمان اداری و استخدامی نیز با اتکا به همین موضوع بخشنامه‌ای جدید برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی صادر کرده که طبق آن ساعت کاری ادارات در یک بازه زمانی مشخص، تغییر خواهد کرد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.

به نقل از تسنیم؛ ساعت آغاز به کار کارکنان دولت برای 2 هفته به صورت شناور خواد بود. لازم به ذکر است که این تصمیم فعلاً برای کلانشهرها گرفته شده است.

ساعت کاری ادارات 2 هفته تغییر می‌کند

سازمان اداری و استخدامی کشور با ارسال بخشنامه‌ای جدید، به اطلاع تمامی دستگاه‌های اجرایی در کلانشهرها رساند که برنامه شناورسازی ساعت کاری کارکنان دولت را به مدت 2 هفته از 1 مهرماه 1403 اجرایی کنند.

هدف از تغییر ساعت کاری ادارات نیز حمایت از خانواده، تسهیل در رفت‌وآمد و کاهش دغدغه والدین در آغاز سال تحصیلی جدید است.

ساعت کاری ادارات 2 هفته تغییر می‌کند

مطابق با این بخشنامه، ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در کلانشهرها در مدت زمان ذکر شده، به صورت شناور بین ساعات 7 تا 9 صبح خواهد بود.

این بخشنامه تأکید دارد که رؤسای دستگاه‌های یادشده به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که با رعایت ساعت کاری روزانه کارکنان، ساعت کار شناور، هیچ خللی در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مستند به ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، تصویب‌نامه شماره 243187/ت61011هـ مورخ 28 اسفندماه 1401 هیئت وزیران و مقرره شماره 94670/63110 مورخ 26 شهریور هیئت وزیران صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص تغییر ساعت شروع به کار کارکنان دولت چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر