coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور

از امروز محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور برای روزهای پایانی تعطیلات تابستان آغاز شده است. تردد بسیاری از وسایل نقلیه در مازندران و دیگر استان‌های شمالی ممنوع شد.

3 روز تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده و همین علت، بزرگترین دلیل برای برگشت از مسافرت به خصوص سفرهای شمال کشور است. سفرهای شمال کشور از این حیث پراهمیت است که تردد در استان‌های شمالی ایران بسیار بیشتر و حجیم‌تر از دیگر استانهای کشور است و حجم مسافرین آنقدر هست که باعث به بوجود آمدن بار ترفیکی سنگین و سخت شدن تررد می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

آغاز سال تحصیلی جدید به منزله پایان تابستان و شروع پاییز و فصول سرد سال است. از امروز چهارشنبه، 28 شهریور 1403 محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور آغاز شده است. قطعاً در این 3 روز منتهی به اول مهر 1403، پرترافیک‌ترین و پرترددترین روزهای سال را مشاهده‌گر خواهیم بود. در ادامه مطلب با ما باشید تا شما را از کم و کیف تمهیدات پلیس راهور برای بازگست از سفرهای تابستانی باخبر کنیم.

به نقل از ایمنا؛ رئیس پلیس‌راه مازندران خبر از آغاز محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان مازندران از امروز داد. در ادامه مطلب با جزئیات برنامه‌های ترافیکی پلیس همراه تکراتو باشید.

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور آغار شد

سرهنگ یدالله جهان‌تاب، رئیس پلیس‌راه استان مازندران، در این خصوص گفت: «محدودیت‌های ترافیکی روزهای پایانی تابستان در جاده‌های شمال آغاز شد که تردد تمام موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه، 1 مهر از تمام محورهای شمال ممنوع است.»

وی ضمن تأکید دوباره بر ممنوعیت تردد تریلر در جاده هراز اضافه کرد:

«تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز پنج‌شنبه 29 شهریور و همچنین از ساعت ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه 30 شهریور و شنبه 31 شهریور از محور هراز ممنوع است.»

سرهنگ جهان‌تاب افزود: «در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز یکشنبه 1 مهر به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.»

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور آغار شد
محدودیت های ترافیکی جاده های شمال کشور

رئیس پلیس‌راه استان مازندران از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون، تریلر و مامیونت در محور کندوان خبر داد و گفت:

«در روزهای چهارشنبه 28 شهریور و پنجشنبه 29 شهریور از ساعت ۱۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به‌صورت کامل اعمال شده و از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله محدودیت یک‌طرفه اعمال می‌شود.»

وی یادآوری کرد: «در روز یکشنبه 1 مهر در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه ممنوعیت تردد از ساعت ۱۴:۰۰ آزادراه تهران_شمال برای خودروهای به مقصد چالوس و از ساعت ۱۵:۰۰ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.»

طبق گفته یدلله جهان‌تاب، در روز جمعه؛ 30 شهریور از ساعت ۱۲:۰۰ آزادراه تهران _ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس، از ساعت ۱۳:۰۰ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۵:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود. جهان‌تاب ادامه داد:

«روز شنبه، 31 شهریور از ساعت ۱۰ آزادراه تهران_شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام، از ساعت ۱۱:۰۰ از ابتدای پل زنگوله انسداد به‌صورت کامل و از ساعت ۱۳:۰۰ از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه اعمال می‌شود.»

رئیس پلیس‌راه استان مازندران با تأکید بر اینکه در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود، گفت: «تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.»

وی در پایان اظهار کرد:

«تأکید پلیس با توجه به سفرهای تابستانی مدیریت سفر است که باید موردتوجه قرار گیرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد اعمال محدودیت‌های ترافیکی در استان‌های شمالی کشور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر