coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاکسی داران بخوانند؛ طرح ترافیکی و کارت سوخت تاکسی های غیرفعال لغو شد

با اعلام مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران، طرح ترافیکی و کارت سوخت تاکسی های غیرفعال لغو خواهد شد. ضمناً سرویس‌های غیرمجاز مدارس در رصد گشت‌های ویژه قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی پایتخت ضمن اشاره به شناسایی و بازگرداندن 6هزار تاکسی غیرفعال از لغو طرح ترافیکی و کارت سوخت تاکسی های غیرفعال خبر داد. طبق گفته وی ظاهراً 1800 تاکسی به تازگی شناسایی شده که مدت زیادی است بنزین نزده‌اند. این یعنی به هر دلیلی تاکسی برای خدمت‌رسانی فعالیتی ندارد. آنطور که مالکی می‌گوید، برای این تاکسی‌داران پیامک هشدار صادر شده که در صورت عدم توجه اقدامات لازم انجام خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

لازم به ذکر است که بارها دیده شده تاکسی‌داران، کارتهای سوخت خود را در اخیتار جایگاه‌های سوخت قرار داده تا بتوانند از این راه نیز کسب درآمد داشته باشند. کارت سوخت رانندگان تاکسی معمولاً حاوی صدها لیتر بنزین دولتی است که جایگاه‌داران هر لیتر بنزین سهمیه‌ای را به قیمت  آزا به فروش رسانده و ماهانه مبلغی را به راننده تاکسی پرداخت می‌کند.

لغو طرح ترافیکی و کارت سوخت تاکسی های غیرفعال

ساعتی پیش از اجرای طرح‌های ترافیکی توسط پلیس راهور خبر دادیم که به واسطه آن توقف دوبله در مقابل مدارس ممنوع شده و همچنین پلیس تدابیر ویژه‌ای برای ممنوعیت عبور خودروهای باری خبر داد.

اوایل صبح امروز یکشنبه، 1 مهر 1403 جلسه ستاد استقبال از مهر در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران با حضور معاون وریز کشور، فرماندار تهران، شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.

در این جلسه شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی تهران، ضمن اشاره به شناسایی و بازگرداندن 6هزار تاکسی غیرفعال در این مدت، گفت که 1800 تاکسی غیرفعال شناسایی کرده‌ایم که مدتی است بنزین نزده‌اند. وی در این خصوص افزود:

«در این راستا وارد فاز اجرایی کنترل آنها شده‌ایم به‌گونه‌ای که در پی هماهنگی‌های انجام شده پیامک هشدار برایشان ارسال شده و در صورت عدم توجه در پروسه قانونی کارت سوخت و طرح ترافیک این تاکسی‌ها لغو می‌شود.»

لغو طرح ترافیکی و کارت سوخت تاکسی های غیرفعال

مالکی از شناسایی 40 خط پرتقاضا و استقرار 40 درصد تاکسی‌های گردشی در این خطوط خبر داد و بیان کرد: «استقرار خودروهای گشت در سطح معابر نیز انجام شده است.»

مدیرعامل سازمان تاکسی‌رانی پایتخت درخصوص سرویس مدارس نیز گفت:

«تاکنون 3000 خودرو در سامانه سپند ثبت‌نام کرده و 2000 راننده تأیید صلاحیت شده‌اند. درنهایت برای 6000 دانش‌آموز از طریق سامانه سپند تخصیص سرویس مدرسه شد.»

شادی مالکی در پایان گفت: «از امروز شناسایی سرویس‌های مدارس غیرمجاز در سطح معابر و مدارس را با هماهنگی پلیس اجرا خواهیم کرد و گشت‌های مشترک تا پایان آذرماه اجرایی خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص لغو خدمات تاکسی‌رانی برای تاکسی‌های غیرفعال چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر