coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سامسونگ برای گسترش تولید پنل OLED در ویتنام سرمایه‌گذاری می‌کند

سامسونگ با سرمایه‌گذاری قابل توجه 1.8 میلیارد دلاری در حوزه تولید پنل OLED در ویتنام سرمایه‌گذاری کند. این اقدام جدید بخشی از برنامه سامسونگ برای گسترش فعالیت‌های خود در این کشور جنوب شرقی آسیا است.سامسونگ دیسپلی که یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان پنل‌‌های اولد در کره‌جنوبی محسوب می‌شود، تصمیم دارد یک کارخانه جدید در استان پارک نین که در قسمت شمالی ویتنام قرار دارد، احداث کند.

به‌گزارش reuters، پنل‌های تولید شده در ویتنام کیفیت بالایی خواهند داشت و به طور خاص برای استفاده در صنعت خودروسازی و دستگاه‌های الکترونیکی استفاده خواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

تولید پنل OLED در ویتنام رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در باک نین به دنبال خواهد داشت

طبق اعلام دولت ویتنام، کارخانه‌ی جدید در پارک صنعتی ین فونگ و در کنار یکی دیگر از کارخانه‌‌های سامسونگ ساخته خواهد شد. گسترش تولید پنل OLED در ویتنام ، میزان سرمایه‌گذاری کلی سامسونگ در استان باک نین از 6.5 میلیارد دلار به 8.3 میلیارد دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

در سال‌های اخیر، ویتنام به یکی از مقاصد اصلی برای شرکت‌های بزرگ الکترونیکی تبدیل شده است. زیرساخت‌های قوی، نیروی کار ماهر و هزینه‌های پایین تولید از جمله عواملی هستند که ویتنام را به یک مقصد جذاب برای سرمایه‌گذاران جهانی، به ویژه در حوزه فناوری، تبدیل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر