coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بازیگران سریال چرخ گردون 2 [بیوگرافی + عکس]

سریال چرخ گردون 2 با بازی علیرضا خمسه، حمید لولایی، امیر تاجیک و رابعه اسکویی از شبکه دو پخش می‌شود. برای آشنایی بازیگران سریال چرخ گردون 2 با ما همراه شوید.

فصل دوم مجموعه‌ی کمدی خانوادگی چرخ گردون به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌‌کنندگی سعید مرادی برای شبکه دو سیما ساخته شده است.

راهنمای خرید تکراتو

در این سریال بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. در ادامه، علاوه بر زندگینامه بازیگران و بیوگرافی کارگردان، عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2 را هم با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بازیگران سریال چرخ گردون 2

در سریال طنز چرخ گردون 2 رابعه اسکویی، کاظم نوربخش، ستاره حسینی، سیدحسین موسوی، مهرنوش طوسی، فریده دریامج، امیر تاجیک، حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، مهرداد ضیایی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان و محسن حسنی به ایفای نقش می‌پردازند.

بازیگران سریال چرخ گردون 2
بازیگران سریال چرخ گردون 2

همچنین در فصل دوم سریال چرخ گردون بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی و سهیل میرزآقایی ایفای نقش‌ می‌کنند.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز خانوادگی اجتماعی هستید، می‌توانید سریال چرخ گردون 2 را از شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو تماشا کنید. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 01:45 بامداد و 10 صبح و 16:15 روز بعد که زمان بازپخش این سریال از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

حمید لولایی

بازیگران سریال چرخ گردون 2

زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2 را با بیوگرافی حمید لولایی آغاز می‌کنیم. وی متولد سوم دی ماه سال ۱۳۳۴ در گرگان است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸با ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردانی رضا ژیان آغاز کرد. لولایی در این نمایش، در دو نقش «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

دو سال بعد در نمایش بچه‌ها و خمره سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و در سال 1359 در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به نقش‌آفرینی پرداخت.

لولایی با بازی در سریال فراموش‌خانه وارد قاب تلویزیون شد. او بعد از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش مشهور شد. وی با ایفای نقش در سریال طنز زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» و «فرخ» در مسافران به اوج شهرت رسید.

زندگی شگفت‌‌انگیز است، شب عید، پنچری، سه شو، محله گل و بلبل، معراجی‌ها، خروس، دزد و پلیس، خانه اجاره‌‌ای، نقطه سر خط، چهار چرخ، خوش‌ نشین‌‌ها، مسافران، بزنگاه، پیامک از دیار باقی، چارخونه، ترش و شیرین، زندگی به شرط خنده و خانه‌ به‌ دوش، سریال‌هایی هستند که این بازیگر پرکار و با تجربه در آن‌ها ایفای نقش داشته است.

حمید لولایی در سال ۱۳۸۴، برای بازی در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. لولایی در 35 سالگی ازدواج کرد و ثمره آن دو دختر به نام سارا و مریم است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های طنز ایرانی

رابعه اسکویی

بازیگران سریال چرخ گردون 2
بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون 2

رابعه اسکویی در یکم مهر 1345 در تهران به دنیا آمد. پدرش اهل گیلان و مادرش کرمانی است. وی دوره بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده و از سال 1375 فعالیت هنری خود را آغاز کرده است.

این بازیگر باتجربه در ۳۰ سالگی با سریال «صد سال به این سال‌ها» برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و پس از آن با فیلم یکی بود یکی نبود ایرج طهماسب وارد سینما شد. اسکویی با فیلم سگ کشی بهرام بیضایی بسیار درخشید و به عنوان یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فجر معرفی شد.

اسکویی با بازی در مجموعه پلاک 14 به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید. او تاکنون در فیلم‌های بسیاری از جمله شیر تو شیر، ویلای من، دلقک ها، چشمک، نیمه شب اتفاق افتاد، سگ کشی، تارزن و تارزان، به من نگو دزد و زن‌ها چی میخوان ایفای نقش کرده است.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه در نهم بهمن ماه سال ۱۳۳۱در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته روان‌شناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. ایشان در سال ۱۳۵۷ برای شرکت در دوره‌های پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری به فرانسه رفت و در مدرسه ون سن، آتلیه اگوستوبوال و آتلیه سیته یونیورسیته پاریس این مهارت‌ها را آموخت.

علیرضا خمسه در سال ۱۳۶۰ با بازی در فیلم مرگ یزدگرد برای اولین بار جلوی دوربین سینما رفت و پس از آن در برنامه‌های تلویزیونی مانند «نوروزنامه»، «هوشی و موشی»، «بورزید و بخندید»، «حواستو جمع کن» و «نگاه سوم» قطعات نمایشی طنز را اجرا کرد.

خمسه یکی از پرکارترین و موفق‌ترین بازیگران تلویزیون و سینماست. چوب خط، زمین گرم، زندگی از نو، دورهمی، بیمار استاندارد، پایتخت، شهر گربه‌ها، ملاقات با جادوگر، جنجال در عروسی، وروجک‌ها، نیکان و بچه غول، از تهران تا بهشت، عملیات مهد کودک و سلام بر فرشتگان برخی ار آثار کارنامه هنری علیرضا خمسه در تلویزیون هستند.

آتش تقی‌پور

 عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2
زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2

زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2 را با آتش تقی‌پور ادامه می‌دهیم. وی در پانزدهم فروردین ماه سال ۱۳۲۴ در شهرستان خوی به دنیا آمد. او دیپلم ادبی را در ارومیه گرفت و در سال ۱۳۴۵ وارد دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک شد. در سال ۱۳۴۹ در رشته‌ی بازیگری و کارگردانی دانش‌آموخته شد.

تقی‌پور به عنوان بازیگر با کارگاه نمایش در چندین اجرا همکاری کرد. نخستین کار حرفه‌ای او بازی در نمایش حکومت زمانخان به کارگردانی رکن الدین خسروی بود که در سال ۱۳۴۶–۱۳۴۵ در تالار سنگلج اجرا شد.

آتش تقی‌پور از بازیگران باتجربه و مطرح سینما و تلویزیون است که تاکنون در فیلم های بسیاری از جمله زبان مادری، شب واقعه، تارزن و تارزان، جان سخت، جیب برها به بهشت نمی روند و مستاجر ایفای نقش داشته است.

تقی‌پور تا کنون جوایز و افتخارات بسیاری را کسب کرده است. از جمله این جوایز می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم زبان مادری در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

آتش تقی پور در سال 1349 با شهین علیزاده (بازیگر) ازدواج کرد. ثمره‌ی ازدواج این زوج هنرمند یک دختر و دو پسر  به نام های شراره تقی پور، اخگر تقی پور، ، آتور تقی پور است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی

کمند امیرسلیمانی

 عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2

کمند امیرسلیمانی در شانزدهم خرداد ماه سال 1352 در تهران به دنبا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد بوده و از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. پدر ایشان، سعید امیرسلیمانی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون بوده و مادرش خانه‌دار است.

کمند امیرسلیمانی در 5 سالگی برای اولین بار در سریال «هزار دستان» جلوی دوربین رفت و طبق خواسته علی حاتمی در یک نقش کوتاه همبازی لیلا حاتمی شد. او بعد از این تجربه کوتاه، در سال 1359 با ایفای نقش در نمایش «سنجاب‌ها» وارد تئاتر شد.

وی در 10 سالگی در مجموعه «مخمصه» بازی کرد و سه سال بعد با فیلم «ترنج» نقش‌آفرینی در سینما را تجربه نمود. او با ایفای نقش در پروژه‌های مختلف به کارش ادامه داد تا اینکه در سال 1374 با بازی در نقش آذر، عروس اسدالله خان در مجموعه موفق و پربیننده‌ی «پدر سالار»، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

کمند امیرسلیمانی سال‌ها قبل با آقای ورقا عامری که عکاس و ساکن امارات بوده ازدواج کرد و یک پسر به نام ایلیا دارد. وی پس از ازدواج به مدت 6 سال به امارات مهاجرت کرد؛ اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران آمد. او چند سال پیش از همسرش جدا شد.

امیر تاجیک

بازیگران سریال چرخ گردون 2
عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2

امیر تاجیک در هشتم شهریور ماه سال ۱۳۴۷ در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی طراحی صنعتی است. او که در سال ۱۳۶۴ در تئاتر بازی می‌کرد، در یک نمایش به‌نام کودک سیزده ساله خوانندگی کرد که با تشویق دوستانش روبه‌رو شد و این نحسین ایجاد انگیزه‌ای شد تا او در دوره خوانندگی را در صداوسیما شرکت کند.

امیر تاجیک سال ۱۳۶۹ با خواندن تیتراژ علف های هرز به طور حرفه‌ای وارد عرصه‌ی خوانندگی شد. او در سال ۱۳۸۰ با خواندن تیتراژ سریال زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان به شهرت رسید.

از کارهای امیر تاجیک می‌توان به زیر آسمان شهر، یه مسجد، آسمونه و افتتاحیه‌ی جام جهانی کشتی اشاره کرد. وی پس از شهرت، آلبوم‌های زیر آسمون شهر و همکلاسی را روانه بازار کرد، و پس از وقفه‌ای طولانی در سال ۱۳۹۱ آلبوم زندگی را منتشر کرد.

کاظم نوربخش

بازیگران سریال چرخ گردون 2

معرفی بازیگران سریال چرخ گردون 2 را با کاظم نوربخش ادامه می‌دهیم که با بازی در مجموعه طنز نون خ به شهرت رسید. کاظم نوربخش در یکم مهر ماه ۱۳۵۵ در بیجار متولد شد. او دیپلم علوم انسانی دارد و کارش را از 12 سالگی با تئاتر مدرسه آغاز کرد.

نوربخش از سال ۱۳۸۴ کارگردانی را به صورت مشترک با رضا حیدری برای نمایش یک شهر و یک صحبت آغاز کرد و حالا دبیر انجمن نمایش کوهستان بیجار و کارمند اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان است.

نوربخش پس از حضور و درخشش در جشنواره‌های استانی، در ادامه فعالیت هنری خود با بازی در سریال نون خ در نقش سلمان به شهرت و محبوبیت رسید.

کاظم نوربخش در ۲۷ سالگی ازدواج کرد و دو دختر به‌نام نازنین‌‌زهرا و نازنین‌زینب دارد. او درباره‌ی شخصیت‌اش گفته است: «خانواده من اکثرا هنری بودند و من هم در کودکی طبع طنز داشتم و شاید این طنازی ارثی است. اتفاقا در تقلید صدای افراد فامیل و شخصیت‌ها هم معروف بودم و همیشه سرگرمی دورهمی‌های فامیل ایفای نقش‌های من بود.»

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

ستاره حسینی

بازیگران سریال چرخ گردون 2
عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2

ستاره حسینی متولد شانردهم آذر ماه سال ۱۳۷۲ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است. او بازیگری را از نوجوانی با اجرای تئاتر آغاز کرد. سپس در کلاس‌های بازیگری فریدون جیرانی شرکت کرد. پس از این آشنایی ستاره حسینی در سریال تعبیر وارونه یک رویا به کارگردانی فریدون جیرانی به ایفای نقش پرداخت.

سریال تعبیر وارونه یک رویا اولین همکاری ستاره حسینی با تلویزیون بود. اما حضور پررنگ او در قاب تلویزیون که باعث شهرت او شد، بازی در سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان بود که سال ۹۶ پخش شد.

ستاره حسینی در آثاری همچون معرکه، گل به خودی، آرینا و وارونگی (به کارگردانی بهنام بهزادی) نقش‌آفرینی کرده است.

افشین سنگ‌چاپ

 زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2

افشین سنگ‌چاپ در سال ۱۳۴۷در خانواده‌ای با اصالت گیلانی در خیابان ۱۷ شهریور تهران به دنیا آمد و در محله نظام‌آباد بزرگ شد.

افشین سنگ‌چاپ دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است و  از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۴ در مدرسه هنر و ادبیات صداوسیما تحصیل کرده است. او سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان، دستیار سیروس مقدم بوده است.

سنگ‌چاپ در ادامه فعالیت هنری‌اش به عنوان دستیار کارگردان در سریال‌های ریحانه سال ۸۴، اغما در سال ۸۶، پیامک از دیار باقی و روز حسرت سال ۸۷ حضور داشت. وی سال ۸۵ در مجموعه نرگس بازیگردان بود.

افشین سنگ‌چاپ در فیلم‌های سینمایی بسیاری همچون درخونگاه، شام عاشقانه سه نفره، جیب بر خیابان جنوبی، دو لکه ابر، شانتاژ، یکی بود یکی نبود، بی پولی و حوالی اتوبان حضور داشته است.

از مهم‌ترین آثار افشین سنگ‌چاپ در تلویزیون می‌توان به بازیگری در سریال‌های اغماء، نابرده رنج، متهم گریخت و لیسانسه‌ها اشاره کرد.

افشین سنگ‌چاپ در 28 سالگی ازدواج کرد و پس از ۱۲ سال خداوند فرزند دختری به او و همسرش بهار حقیقی داد که نامش را حورا گذاشتند.

سید حسین موسوی

بازیگران سریال چرخ گردون 2
بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون 2

سید حسین موسوی در سال ۱۳۶۲ در کردستان به دنیا آمده است. موسوی بازیگری را از سال ۱۳۸۳ از تئاتر در زادگاهش آغاز کرد. وی دوره‌های بازیگری را در کلاس‌های بازیگری حسن معجونی و کارگاه آموزش بازیگری و بداهه‌گویی پرویز برید در تهران گذراند.

از جمله آثار سید حسین موسوی در تئاتر می‌توان نقل آخر، سنگرهای باران زده، پرونده ناتمام، نقطه ته خط و دوستت دارم با صدای آهسته را نام برد. موسوی در ادامه فعالیت هنری خود وارد قاب تلویزیون شد. او اولین بار در سریال زمزمه های سکوت (پخش از شبکه استانی اشراق زنجان) به ایفای نقش پرداخت.

سیدحسین موسوی از جمله بازیگران فیلم سینمایی از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید به کارگردانی کمال تبریزی و نویسندگی رضا مقصودی و محمد رحمانیان در سال ۱۳۸۷ است که مدتی پس از توقیف مجوز اکران گرفت.

جوایز و افتخارات کارنامه هنری سید حسین موسوی عبارتند از کسب مقام اول بازیگری برای بازی و کارگردانی برزیلیا، لوح تقدیر برای بازی در نمایش نقل آخر به نویسندگی و کارگردانی جعفر ولدخانی در جشنواره استانی تئاتر در سال 1385 و بازیگر دوم جشنواره تئاتر استانی برای بازی در نمایش مرد ناشناس ساعت یازده.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2024

شهین تسلیمی

بازیگران سریال چرخ گردون 2

شهین تسلیمی در نوزدهم شهریور ماه سال ۱۳۳۴به دنیا آمد. او در جوانی در رادیو تست صدا داده و پذیرفته شده بود. همچنین در چند تئاتر نقش‌آفرینی کرد، اما خانواده‌اش با فعالیت در هر دو مخالف بودند، به همین دلیل او کار تئاتر و رادیو را رها کرد.

الیزابت امینی او را برای ایفای نقش در مجموعه‌ی طنز باغ مظفر به مهران مدیری معرفی کرد. بازی در این سریال پرمخاطب، آغاز کار جدی تسلیمی در تلویزیون شد.

فیلم‌های زن‌ها فرشته‌اند ۲، هزار سال با تو، آپاچی، ژن خوک، اولین امضا برای رعنا، دم سرخ ها، هزارپا، اسب سفید پادشاه، پل خواب، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، فصل فراموشی فریبا، آدم آهنی، یکی می‌خواد باهات حرف بزنه و دایره زنگی برخی از آثار کارنامه هنری شهین تسلیمی هستند.

تسلیمی همچنین در سریال‌های موفق بزنگاه، ارمغان تاریکی، زن بابا، چهار چرخ، وضعیت سفید، خانه اجاره‌ای و دردسرهای عظیم به نقش‌آفرینی پرداخته است.

شهین تسلیمی به همراه خانواده‌اش مدتی در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرد؛ اما به دلیل علاقه به ایران دوباره به کشور بازگشت و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند.

مهرداد ضیایی

 زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2
زندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2

مهرداد ضیایی در پنجم آذر ماه سال ۱۳۴۷ در اصفهان به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. ضیایی بازیگری را از سال ۱۳۶۶ با بازی در تئاتر تاتارها آغاز کرد. نخستین تجربه‌ی کار تصویری او در ابتدا در سال ۱۳۷۴ با بازی در تله‌تئاتر پرده عجایب ساخته داریوش مؤدبیان رقم خورد.

ضیایی سپس در چند تله تئاتر به ایفای نقش پرداخت. او در سال ۱۳۸۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی مروارید سرخ ساخته مسعود رسام دوباره جلوی دوربین رفت.

مهرداد ضیایی در سال ۱۳۸۲ و در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی، سنتی، برای بازی در تئاتر زائر به کارگردانی حمید امجد، جایزه بهترین بازیگر این جشنواره را به دست آورد.

وی با سید مهرداد ضیایی بازیگر متولد سال ۱۳۴۸ در تهران تشابه اسمی دارد. جالب است بدانید در شش مجموعه پرده عجایب، بی‌گناهان، مختارنامه، یادآوری، برادر و تاریکی شب روشنایی روز، مهرداد ضیایی و سید مهرداد ضیایی همبازی بوده‌اند.

رامین ناصرنصیر

بازیگران سریال چرخ گردون 2

رندگینامه بازیگران سریال چرخ گردون 2 را با بیوگرافی رامین ناصرنصیر به پایان می‌رسانیم. رامین ناصرنصیر زاده‌ی یازدهم بهمن ماه سال 1354 در تهران است. پدر و مادرش اصالتا لاهیجانی هستند. ناصیر نصیر دارای مدرک کارشناسی رشته تدوین از دانشکده هنرهای زیبا تهران است.

این بازیگر توانمند که بیشتر در آثار کمدی تلویزیون دیده شده، عاشق ادبیات است. ناصرنصیر کارش را به عنوان بازیگر از سال 1373 با بازی در مجموعه ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد.

او چهار سال پس از بازیگری، با ترجمه یک نمایشنامه وارد دنیای نویسندگی و مترجمی شد. ایشان به زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط است.

از دیگر سریال‌های او می‌توان به مجموعه‌های طنز تلویزیونی پلاک ۱۴، جنگ ۷۷، باجناغ‌ها، سه پنج دو، شهرزاد، شوخی کردم، پشت کنکوری‌ها و افسانه هزارپایان اشاره کرد. ناصرنصیر در چندین سریال با مهران مدیری همکاری داشته؛ از جمله قهوه تلخ که نقش آقای بلوکات را بازی کرد و در دورهمی، نقش پدربزرگ را برعهده داشت.

خلاصه داستان سریال چرخ گردون 2

پس از پرداختن بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون 2 سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز می‌رویم که درباره‌ی زندگی دو رقیب کاری است که رقابت آن‌ها ماجراهای جذابی را در دلِ پارک لاله تهران خلق می‌کند.

در خلاصه داستان سریال چرخ گردون 2 آمده است: «دو رقیب با نام‌های کریم آشی (حمید لولایی) و غلام عدسی (علیرضا خمسه) در پارک لاله تهران مشغول به کار هستند و هر روز برای آن‌ها اتفاق‌های جالب و گاهی غیرمنتظره رقم می‌خورد.»

کارگردان سریال چرخ گردون 2

 عکس بازیگران سریال چرخ گردون 2

جواد مزدآبادی کارگردان سریال چرخ گردون 2 زاده‌ی هجدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۳ در مشهد است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر تهران است.

مزدآبادی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۷ با فیلم طاووس های بی پر آغاز نمود. سریال‌های مثل شیشه، چهار چرخ، موج و صخره و خون بها و فیلم‌های سینمایی شام عاشقانه سه نفره، ورود زنده ها ممنوع، کله پوک و روشنی صبحدم برخی از آثار کارنامه هنری جواد مزدآبادی هستند.

جواد مزدآبادی علاوه بر کارگردانی، عضو هیئت داوری جشنواره‌های فیلم در داخل و خارج کشور و نیز عضو هیئت علمی در دانشگاه‌های سینمایی است.

مزدآبادی از کارگردانان پرکار است. او تا کنون بیش از ۱۰۰ فیلم مستند، بیش از ۵۰ اثر فیلم کوتاه و بیش از ۴۷ فیلم سینمایی ویدیویی و تله فیلم ساخته است.

از جوایز و افتخارات کارنامه هنری جواد مزدآبادی می‌توان به دریافت جایزه بهترین فیلم معنا گرا از جشنواره بین‌المللی فیلم تهران برای فیلم خفتگان بیدار، مدال برنز جشنواره یونیکا کره جنوبی برای فیلم دست سیاه – نان سفید، جایزه بهترین فیلمنامه برای فیلم دیوار زندگی از جشنواره آوانکا پرتغال و دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای سریال مثل شیشه از جشنواره مسکو اشاره کرد.

عوامل سریال چرخ گردون

کارگردان: جواد مزدآبادی
تهیه کننده: سعید مرادی
مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان
صدابردار: امید قربانی
طراح صحنه: سعید آهنگرانی
مدیر تدارکات: ایمان پناهی راد
عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: فرزاد اسدیان
دستیار اول کارگردان: امید خیرخواه
جانشین تهیه‌کننده: حسین باقریان
ناظر کیفی: احسان صاحب جمعی
مدیر برنامه‌ریزی: سامان تفرشی
منشی صحنه: لیلا مربی
طراح گریم: بابک شعایی
تدوین: وحید بی‌طرفان
مشاور رسانه‌ای: مجتبی برزگر
هماهنگی تولید: پویان خرم‌پور
طراح تیتراژ: محراب مشهدبان
موسیقی: مرتضی شفیع
صداگذار: سیدمحمود موسوی‌نژاد

کدام بازیگرها در سریال چرخ گردون 2 نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال چرخ گردون 2 رابعه اسکویی، کاظم نوربخش، ستاره حسینی، سیدحسین موسوی، مهرنوش طوسی، فریده دریامج، امیر تاجیک، حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، مهرداد ضیایی، آتش تقی‌پور، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، محسن حسنی، ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی و سهیل میرزآقایی به نقش‌آفرینی پرداختند.

سریال چرخ گردون 2 چند قسمت است؟

این مجموعه در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای به کارگردانی جواد مزدآبادی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران سریال چرخ گردون 2 چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز خانوادگی اجتماعی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون تکراتو و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر