coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بخشنامه فروش فوری کوییک GXR-L ؛ شرایط اختصاصی متقاضیان عادی

سایپا، بخشنامه فروش فوری کوییک GXR-L را منتشر کرد. این طرح فروش ویژه همه متقاضیان خودرو است؛ اما محدودیت‌هایی برای متقاضیان عادی درنظر گرفته شده است.
شرکت پارس خودرو، روز گذشته شرایط فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L ویژه همه متقاضیان را اعلام کرد. می‌دانیم که هاچ بک کوییک GXR-L یکی از 3 مدل خودرو کوییک است که در کارخانه پارس خودرو مونتاز می‌شود. این شرکت در اطلاعیه فروش کوییک GXR-L اعلام کرد که تمامی متقاضیان خودرو اعم از متقاضیان عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

نکته‌ای که وجود دارد، روز گذشته خبری از بخشنامه فروش نبود؛ ولی امروز با 1 روز تأخیر بخشنامه فروش فوری کوییک GXR-L منتشر شد. در ادامه مطلب با جزئیات شرایط فروش کوییک GXR-L همراه تکراتو باشید.

راهنمای خرید تکراتو

بخشنامه فروش فوری کوییک GXR-L

سایپا با انتشار بخشنامه فروش هاچ‌بک کوییک به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش رساند که شرایط فروش فوق العاده کوییک GXR-L پارس خودرو مطابق با بخشنامه زیر است.

لازم به ذکر است که متقاضیان برای ثبت‌نام می‌بایست حتماً به سایت فروش محصولات سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند. بدیهی‌ست که ثبت‌نام از طُرُق دیگر مسئولیتی را متوجه فروشنده نخواهند کرد.

بخشنامه فروش فوری کوییک GXR-L

شرایط اختصاصی ثبت نام متقاضیان عادی

متقاضیان عادی که عمده متقاضیان طرح‌های فروش خودرو هستند، باید 3 شرط زیر را دارا باشیند:

  1. برای هر کدملی فقط یک دستگاه خودرو قابل سفارش است
  2. متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی با عمر پلاک کمتر از 5 سال مجاز به ثبت سفارش نیستند
  3. متقاضیان نباید در مدت 48 ماه گذشته از ایران خورو و سایپا و همچنین در مدت 24 ماه گذشته از خودروسازان خصوصی، خودرویی خریداری کرده باشند

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش و ثبت نام کوییک GXR-L چیست؟ لطفاً نظر خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر