coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نمایش تغییرات Nothing OS 3.0 ؛ همان چیزی که ناتینگ همیشه می‌خواست

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که ناتینگ بالاخره موفق شده رابط کاربری دلخواهش را بسازد. برای آشنایی با تغییرات Nothing OS 3.0 با ما همراه باشید.

روز گذشته ناتینگ در کنار رونمایی هدفون ناتینگ Ear Open خود، جزئیات و تغییرات Nothing OS 3.0 را با کاربران به اشتراک گذاشت. رابط کاربری محبوب ناتینگ بیشتر بر روی بخش‌های پرکاربرد کاربران تمرکز کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

تغییرات Nothing OS 3.0 کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند

به گزارش gizmochina، ناتیگ رابط کاربری جدیدش را با ویژگی‌های متفاوتی نسبت به نسل قبلی ارائه کرده است. رابط کاربری Nothing OS 3.0 به کاربران اجازه می‌دهد بخش‌هایی که بیشتر با آنها سروکار دارند را شخصی‌سازی کنند؛ مانند تنظیمات سریع و صفحه‌ی قفل.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای پیدا کردن برنامه‌ای خاص مجبور شوید بارها در میان آیکون‌های برنامه گوشی خود جستجو کنید. خبر خوب اینکه ناتینگ این مشکل را حل کرده است. تغییرات Nothing OS 3.0 به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ای که در طول روز بیشتر از آن استفاده می‌کنند را به بالای صفحه نمایش خود پین کنند.

یکی دیگری از تغییراتی که ناتینگ در رابط کاربری جدیدش ایجاد کرده، پنل تنظیمات سریع بازطراحی شده است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد گزینه روشنایی خودکار خود را به راحتی فعال کنید. شما با استفاده از Nothing OS 3.0 می‌توانید، شکل ساعت در صفحه نمایش خود را تغییر دهید تا فضای بیشتری برای سفارشی‌سازی ویجت‌ها در اختیار داشته باشید.

ناتینگ حتی برای راحتی بیشتر کاربران فونت خود را نیز تغییر داده است. گرچه هنوز نشانه‌هایی از حالت فونت قبلی دیده می‌شود اما ناتینگ بخش اساسی آن را تغییر داده است.

اما ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. ناتینگ رابط کاربری جدیدش را با هوش مصنوعی ادغام کرده تا هوشمندانه‌تر عمل کند. ادغام هوش مصنوعی در برنامه Smart Drawer، می‌تواند برنامه‌های شما را دسته‌بندی‌ کند. ناتینگ ادعا کرده هوش مصنوعی با تجزیه و تحلیل برنامه‌ها، برنامه‌ی مناسب شما را در در لحظه نمایش می‌دهد.

علاوه‌بر این ناتینگ یک ویجت شمارش معکوس جدید در اختیار کاربران قرار داده تا با استفاده از آن زمان خود را کنترل کنند. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، حسگر اثرانگشت نیز از این پس انیمیشن جدیدی دارد.

ناتینگ از هوش مصنوعی در بخش گالری هم استفاده کرده است. زمان رسیدن از دوربین به اپلیکیشن گالری Nothing OS 3.0 بسیار سریع‌تر شده است.

یکی دیگر از تغییرات Nothing OS 3.0 این است که طراحی نماد آب و هوا را تغییر داده تا با نمای کلی رابط کاربری هماهنگی بیشتری داشته باشد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسخه‌های بتا و عمومی رابط کاربری مورد بحث به‌ترتیب در ماه اکتبر (مهر و آبان) و دسامبر (آذر و دی) منتشر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر