coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آخرین خبر از واریز سود سهام عدالت مرحله سوم ؛ منابع مالی تأمین شد؟

با اینکه هنوز نمی‌شود تاریخ دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مرحله سوم اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد که با خیر جدید چیزی تا واریزی جدید باقی نمانده است.

چند شرکت بورسی بودند که سود سهام عدالت سهامداران را در اسفند 1402 به حساب واریز نکرده و این یک تخلف آشکار بود که دولت باید به بدترین شکل ممکن این قانون‌شکنی را جواب می‌داد. باوجود اینکه احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد دولت سیزدهم و مجید عشقی، رئیس سازمان بورس سابق از واریز سود سهام عدالت مرحله سوم در خرداد 1403 خبر دادند، اما این واریزی اتفاق نیفتاد و هنوز هم خبری از آن نیست.

راهنمای خرید تکراتو

این قصه تا امروز کشیده شده و نمی‌توانستیم به آینده آن امیدوار باشیم. اما حالا خبری جدیدتر می‌گوید که منابع مالی واریز مرحله سوم سود سهام عدالت تأمین شده و فقط یکی از شرکتهای بورسی، سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند. به نظر می‌رسد که طی روزهای آتی یا ماه آینده می‌توانیم سود سهام عدالت خود را دریافت کنیم. جزئیات بیشتر خبر را در ادامه مطلب بخوانید.

به نقل از تسنیم؛ واریز سود سهام عدالت در دو مرحله یکی آذر 1402 و دیگری اسفند 1402 به حساب سهامداران انجام شد و از آن زمان تاکنون بیش از 7 ماه است که سهامداران منتظر واریز مرحله سوم سود خود هستند؛ که فی‌الحال خبری از واریزی جدید نیست.

جزئیات جدید واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

سهامدارن سهام عدالت سود تجمیعی سهام عدالت سال مالی 1401 خود را هنوز دریافت نکرده و بخش قابل توجهی از مجامع سال 1402 نیز برگزار شده است. پس رفته رفته سهامداران باید سود این مجامع را دریافت کنند.

در آخرین خبر در این خصوص، ولی‌الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، گفته است:

«در مجموع تاکنون برای پرداخت مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت ۲۴.۵ هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود. تنها شرکت مپنا برای عملکرد سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که تاکنون پرداخت نشده است.»

جزئیات جدید واریز سود سهام عدالت مرحله سوم

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص زمان واریز سود سهام عدالت مرحله سوم و عدم واریزی سود توسط شرکت مپنا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر