coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مهر 1403 [+ جدول]

قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مهر 1403 در قالب یک جدول جدید منتشر شد. در لیست جدید، قیمت خودروها با احتساب هزینه‌های جانبی اعلام شده است.

مدیران خودرو به عنوان یکی از خودروسازن خصوصی برتر کشور، مانند ماه‌های پیش قیمت محصولاتش را برای مهرماه نیز به‌روز کرده و در قالب جدولی جدید منتشر کرد. قبل از مدیران خودرو، شرکت‌های سایپا و ایران خودرو قیمت محصولاتشان را به ‌روز کردند.

راهنمای خرید تکراتو

در قیمت کارخانه محصولات سایپا ویژه مهر 1403 دیدیم که ابتدا هیچ افزایش قیمتی لجاظ نشده بود، اما پس از 1 روز قیمت سهند و کوییک GXL نزدیک به 10 میلیون تومان افزایش قیمت داشتند که علت آن هم هنوز مشخص نشده است. در قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو مهر 1403 نیز قیمت همه تولیدات این شرکت به علاوه دو خودرو برقی درج شده بود. قیمت خودروهای بزرگترین خودروساز کشور بدون تغییر نسبت به ماه پیش اعلام شد.

حال چراغ سوم را مدیران خودرو روشن کرده است. دقایقی قبل قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مهر 1403 توسط این شرکت با انتشار جدول قیمتی جدید و با احتساب همه هزینه‌های جانبی اعلام شد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

جدول قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مهر 1403

حتماً می‌دانید که مدیران خودرو بیشترین میزان مونتاژ خودروهای چینی در کشور را دارد. این شرکت سه خانواده خودروهای مونتاژی تحت برند فونیکس، MVM و اکستریم را در کارخانه خود مونتاژ می‌کند. فونیکس و ام وی ام را که سالهاست می‌شناسیم؛ می‌ماند برند «اکستریم» که در مقابل در برند دیگر و حتی دیگر مونتاژکارارن کشور حرف اول را در گران قیمت‌ترین و لوکس‌ترین می‌زند.

شاسی بلند پرجذبه و زیبای «اکستریم VX» توسط مدیران خودرو مونتاژ می‌شود. این خودرو لقب لوکس‌ترین کراس‌اوور بازار ایران را در اختیار دارد که در بهای کارخانه نزدیک به 4 میلیاردو تومان قیمت دارد. همچنین قیمت بازار آزاد اکستریم VX در مرز 5 میلیون تومان قرار دارد. قیمت اکستریم VX نیز در جدول زیر اعلام شده است.

جدول قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص قیمت جدید محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر