coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور مهر 1403 [+ جدول]

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور مهر 1403 اعلام شد. در جدول قیمتی جدید خودروهای این شرکت نام برخی محصولات دیده نمی‎‌شود. آیا افزایش قیمت داریم؟

ماه گذشته قطعاً برای طرفداران محصولات کرمان موتور، ماهی دلهره‌آور و ترسناک بود؛ ترسناک از این جهت که این خودروساز کرمانی، یکی پس از دیگری طرح‌های فروش محصولاتش را با افزایش قیمت شدید فعال می‌کرد. پس از آن قیمت کارخانه محصولات خود ویژه شهریورماه را اعلام کرد که مشخص شد 5 خودرو پرطرفدار این شرکت تا نزدیک به 200 ملیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند و این یعنی کرمان موتور عمداً به بازار خودرو ایران شوک وارد کرد. حال قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور مهر 1403 منتشر شده که همان قیمت‌های افزایش یافته در این جدول به اضافه برخی محصولات دیگر وجود دارند.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور مهر 1403

کرمان موتور در جدول جدید، قیمت 8 عضو از محصولات خود را برای مهر 1403 اعلام کرده و قطعاً تضمینی نخواهد داشت که قیمت‌ها در طول ماه جاری دوباره افزایش نداشته باشند.

قیمت پیکاپ KMC T9 در ماه قبل 191 میلیون تومان افزایش قیمت خورد. این قیمت برای مهرماه نیز پابرجاست و در طرح‌های فروش آتی این خودرو همین قیمت‌ چاشنی کار است. از طرفی قیمت پیکاپ KMC T8 در شهریورماه اعلام نشد و از افزایش قیمت خبری نداشتیم؛ حال در جدول قیمتی جدید محصولات کرمان ، قیمت پرفروش ترین پیکاپ بازار هم اعلام شده است. نکته جالب، عدم افزایش قیمت این پیکاپ است که شاید علت آن وجود نسخه جدیدتر و پرقدرت‌تر آن باشد.

دیگر محصولات کرمان موتور که در شهریورماه برچسب افزایش قیمت دریافت کرده بودند نیز در جدول جدید با همان قیمت‌ها حضور دارند. لیست جدید قیمت محصولات کرمان موتور را در پایین مشاهده کنید:

قیمت کارخانه محصولات کرمان موتور مهر 1403

نکته: تمامی قیمت‌های بالا به صورت قطعی اعلام شده است. این یعنی تمامی هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، عوارض، مالیات و غیره مطابق با قیمتگذاری سال 1403 درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قیمت جدید محصولات کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر