coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هوش مصنوعی اپل ، حداقل 4 گیگ از فضای ذخیره سازی آیفون را اشغال می‌کند

استفاده از هوش مصنوعی این روزها مرسوم شده و هر برندی سعی می‌کند با ارائه خدمات بهتر مخاطبان بیشتری جذب کند. اما آیا تابحال به این فکر کرده‌اید استفاده از این فناوری چه میزان از ظرفیت گوشی شما را پر می‌کند؟ اخیرا گزارش شده که هوش مصنوعی اپل در نسخه‌ بتای IOS 18.1 حداقل 4 گیگ از فضای ذخیره سازی آیفون را اشغال می‌کند.

به‌گزارش tomsguide، این میزان از فضا علاوه بر آنچه برای نصب نسخه جدید سیستم‌عامل IOS نیاز است در نظر گرفته شده و احتمالا با بروزرسانی‌های جدید، فضای بیشتری نیز لازم خواهد داشت.

راهنمای خرید تکراتو

چالش‌های مدیریت حافظه آیفون با ورود به عصر جدید هوش مصنوعی اپل

هنوز اطلاعاتی در مورد میزان فضای مورد نیاز برای استفاده از این قابلیت در دستگاه‌های دیگر اپل، نظیر آیپد و مک‌بوک منتشر نشده اما انتظار می‌رود آنها هم به همین اندازه حجم نیاز داشته باشند.

از آنجا که این ویژگی ممکن است چالش‌هایی برای کاربرانی که آیفون‌های با حافظه داخلی پایین‌تر دارند ایجاد کند، اپل اقدام به ارتقاء بخش سخت‌افزاری آیفون‌های جدید کرده و آن‌ها را به 8 گیگابایت رم مجهز کرده است.

با این وجود، برای کاربرانی که قصد خرید گوشی‌های جدید را دارند، پیشنهاد می‌شود از مدل‌هایی با ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر استفاده کنند. راه‌حل دیگر برای مدیریت فضای داخلی، استفاده از سرویس iCloud برای ذخیره‌سازی اطلاعات غیرضروری مانند تصاویر و ویدیوها در فضای ابری اپل است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر