coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح پیش فروش محصولات بهمن دیزل مهر 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح پیش فروش محصولات بهمن دیزل مهر 1403 اعلام شد. در این طرح 5 خودرو باری گروه بهمن با قیمت غیرقطعی برای فروش عرضه شده‌اند.

گروه خودروسازی بهمن، در جدیدترین طرح محصولات خود، طرح پیش فروش محصولات بهمن دیزل مهر 1403 با قیمت غیرقطعی را اعلام کرده است. این یعنی امکان افزایش قیمت در موعد تحویل بسیار زیاد است که البته هزینه‌های جانبی نیز به مبلغ اصلی افزوده خواهند شد.

راهنمای خرید تکراتو

در این طرح فروش، 5 محصول باری بهمن دیزل شامل کامیون فورس 6تن، کامیون فورس 6تن کابین خوابدار، کامیون فورس 12 تن، کامیون امپاور BD300D (کمپرسی) و کامیون امپاور BD300C (باری) عرضه شده‌اند. برای اطلاع از شرایط فروش 5 محصول بهمن دیزل ادامه مطلب را دنبال کنید.

جزئیات طرح پیش فروش محصولات بهمن دیزل مهر 1403

‘گروه بهمن با ارسال بخشنامه‌ای جدید به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز فروش خود رساند که ثبت‌نام 5 محصول فوق از امروز پنجشنبه، 5 مهر 1403 رأس ساعت 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 16 روز دوشنبه، 30 مهر 1403 یا تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. ثبت‌نام در این طرح با قیمت غیرقطعی است و از طریق درگاه عاملیت‌های فروش امکانپذیر است. همچنین امکان ثبت‌نام به صورت آنلاین نیز وجود دارد و خریدار بدین منظور نیاز است به سامانه فروش محصولات گروه بهمن به نشانی https://bahman.iranecar.com/ مراچعه کند.

کروه بهمن در این بخشنامه قواعد و ضوابط ویژه‌ای برای متقاضیان درنظر گرفته است که باید رعایت شوند. لذا در صورت عدم رعایت این قواعد، قرارداد به صورت یک‌طرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مشتری برگشت می‌خورد.

جزئیات طرح پیش فروش محصولات بهمن دیزل مهر 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط فروش محصولات بهمن دیزل چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر