coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

عکس ردمی نوت 14 لو رفت؛ ظاهری کاملا متفاوت از مدل‌های پرو

با‌تازگی عکس ردمی نوت 14 نسخه استانداد در فضای آنلاین منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی از نظر طراحی ظاهری تفاوت زیادی با مدل‌های پرو و پرو پلاس دارد.

به گزارش gizmochina، ردمی امروز از گوشی‌های خانواده ردمی نوت 14 و ایرباد ردمی Buds 6 TWS رونمایی خواهد کرد. تاکنون عکس‌ها و پوسترهای زیادی از ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس منتشر شده؛ اما هیچ عکس رسمی از نسخه استاندارد ردمی نوت 14 منتشر شده نشده بود. اما به‌لطف یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ویبو، تصویری واقعی از این گوشی به دست‌مان رسیده است.

راهنمای خرید تکراتو

عکس ردمی نوت 14 با ظاهری متفاوت

یکی افشاگران به نام Panda is Bald عکسی از ردمی نوت 14 را در رنگ مشکی منتشر کرده که طرح کلی آن با مدل‌های پرو فرق دارد. در گوشی‌های ردمی نوت 14 پرو و پرو پلاس، ماژول مربعی وسط و بالای پنل پشتی قرار گرفته. اما در ردمی نوت 14، ماژول دوربین را سمت چپ بالای پنل پشتی می‌بینیم.

عکس ردمی نوت 14 با ظاهری متفاوت

همچنین، به نظر می‌رسد که ماژول دوربین، دو لنز دوربین و یک فلش LED را در خود جا داده و دوربین اصلی، 50 مگاپیکسل است. ردمی هنوز جزئیاتی از مشخصات ردمی نوت 14 را فاش نکرده و هرچه از این گوشی می‌دانیم، براساس شایعات و گزارش‌های قبلی است.

مشخصات ردمی نوت 14

گفته می‌شود که این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.67 اینچ AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود و حداکثر روشنایی آن به 1800 نیت می‌رسد. در این گوشی میان رده از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، دوربین اصلی 50 مگاپیکسل و یک لنز 8 مگاپیگسل استفاده خواهد شد.

از دیگر مشخصات ردمی نوت 14 می‌توان به تراشه دایمنسیتی 7050، رم 12 گیگابایت LPDDR5x، حافظه 512 گیگابایت UFS 2.2 و باتری 5500 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. این باتری با توان 33 وات شارژ می‌شود.

در این گوشی خوش قیمت ردمی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌شود و HyperOS را روی اندروید 14 اجرا می‌کند. مدل‌های پرو با استاندارد IP69 محافظت می‌شوند؛ اما برای نسخه استاندارد و ارزانتر ردمی نوت 14، گواهی IP64 در نظر گرفته شده است.

نظر شما درباره مشخصات و طراحی ردمی نوت 14 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشی پرفروش ردمی نوت 13 باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر