coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس 13 به ماژول دوربین متفاوت و چهار لنز دوربین مجهز می‌شود

شایعات در خصوص پرچمدار جدید وان پلاس همچنان ادامه دارد. امروز طراحی شماتیکی از وان پلاس 13 منتشر شده که ما را با طراحی و سیستم دوربین این دستگاه آشنا می‌کند.

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که از حضور وان پلاس 13 در پلتفرم MIIT و عرضه قریب‌الوقوع آن خبر می‌داد. به گزارش gizmochina، دیجیتال چت استیشن یکی از افشاگران معروف، تصاویر شماتیکی از این دستگاه منتشر کرده که ما را با جزئیات طراحی وان پلاس 13 آشنا می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

تاکنون متوجه شدیم که این دستگاه به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 وارد بازار می‌شود. عکس فاش شده، وان پلاس 13 را درون یک قاب نشان داده است.

وان پلاس 13 طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی دارد

آنطور که مشخص است وان پلاس 13 طراحی متفاوت نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد. در تصاویر فاش شده هم چینش دوربین متفاوتی به چشم می‌خورد.

وان پلاس 13 به ماژول دوربین متفاوت و چهار لنز دوربین مجهز می‌شود

برخلاف گوشی‌های قبلی وان پلاس که جزیره دوربین تا فریم گوشی امتداد پیدا می‌کرد، به نظر می‌رسد وان پلاس یک منطقه مجزا برای دوربین پرچمدار جدید خود طراحی کرده است.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، لنز تله‌فوتو پریسکوپ وان پلاس 13 ساختار کارآمدتری خواهد داشت؛ شبیه به آنچه اپل در آیفون 16 پرو مکس خود استفاده کرده است.

شایعات ادعا می‌کنند که  الگوریتم پردازش تصویر وان پلاس 13 با اوپو فایند ایکس 8 یکسان است.

گزارش جدید فقط طراحی دوربین گوشی جدید وان پلاس 13 را برای کاربران آشکار کرده است؛ اما به لطف گزارش‌های پیشین ما می‌دانیم که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوشی وان‌پلاس 13 از حسگر LYT-808 سونی بهره می‌برد. دوربین‌های فوق عریض و تله‌فوتو هم احتمالا به حسگر LYT-600 مجهز خواهند شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، وان‌پلاس 13 احتمالا در ماه اکتبر (مهر و آبان) معرفی می‌شود؛ اما متاسفانه قیمت پرچمدار وان پلاس همچنان مثل یک راز باقی مانده است.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر