coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مشخصات ویوو ایکس فولد 4 لو رفت؛ باریکتر و سبکتر از X Fold 3 Pro

دیجیتال چت استیشن معروف به‌تازگی جزئیاتی از مشخصات ویوو ایکس فولد 4 را فاش کرد. این گوشی که از بهترین گوشی‌های تاشوی ویوو خواهد بود، احتمالا در سال 2025 رونمایی می‌شود.

به گزارش gizmochina، این افشاگر اعلام کرده که اوپو و ویوو قصد دارند در سه ماهه اول سال 2025، گوشی‌های تاشوی خودشان را معرفی کنند. اوپو برای رونمایی از Find N5 برنامه‌ریزی می‌کند که احتمالا ری‌برند شده و با عنوان وان پلاس اوپن 2 در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ویوو نیز قصد دارد گوشی تاشوی ویوو ایکس فولد 4 را معرفی کند که احتمالا هر دو از بهترین گوشی های تاشو خواهند بود.

راهنمای خرید تکراتو

این کمپانی در ماه آوریل از گوشی‌های ویوو ایکس فولد 3 (با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2) و ایکس فولد 3 پرو (با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3) در چین رونمایی کرد. گفته می‌شود تاشوی جدید این کمپانی که هنوز نام رسمی آن مشخص نشده و احتمالا با عنوان X Fold 4 معرفی می‌شود، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز خواهد شد. و حالا، دیجیتال چت استیشن جزئیاتی از مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات ویوو ایکس فولد 4

این افشاگر در پست اخیر خود در ویبو اشاره کرده که گوشی تاشوی جدید به تراشه‌ای با شماره مدل SM8750 مجهز می‌شود؛ این شماره مدل مربوط به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 است که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده بود.

مشخصات ویوو ایکس فولد 4

پیش از این هم در برخی گزارش‌ها آمده بود که اوپو فایند N5 و ویوو X Fold 4 به سیستم روی تراشه SD8G4 مجهز می‌شوند.

این افشاگر به نام دستگاه اشاره نکرده، اما مدعی شد که از قابلیت شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. این قابلیت در گوشی اوپو فایند N3 وجود نداشت؛ اما مدل‌های ایکس فولد 3 از آن برخوردار بودند. تا اینجا، تمام شواهد نشان می‌دهند که این افشاگر درباره ویوو ایکس فولد 4 صبحت می‌کند.

دیجیتال چت استیشن اطلاعاتی درباره مشخصات دوربین را نیز به اشتراک گذاشته. به نظر می‌رسد که ایکس فولد جدید از ماژول دوربین دایره‌ای برخوردار می‌شود که سه لنز دوربین را در خود جا می‌دهد. احتمالا از یک لنز 50 مگاپیکسل و یک لنز پریسکوپ تله فوتو در تنظیمات دوربین ویوو ایکس فولد 4 استفاده خواهد شد.

این گوشی تاشو به باتری سیلیکونی با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت و قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات ویوو ایکس فولد 4 می‌توان به استاندارد IPX8، ضخامت 8 در حالت تا شده و وزن بیش از 210 گرمی اشاره کرد.

مشخصات ویوو ایکس فولد 4

از آنجاییکه این دستگاه به اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شده، پس نسل جایگزین ایکس فولد 3 خواهد بود که ضخامت آن به 11.2 میلی‌متر (در حالت تا شده) می‌رسید و 236 گرم وزن داشت. و حالا با توجه به اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، می‌دانیم که نسل جدید این گوشی، باریک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. دیجیتال چت استیشن در بخش کامنت‌های پست خود اعلام کرد که تنها یک نسخه از این گوشی عرضه خواهد شد و مثل نسل قبلی، شامل مدل‌های استاندارد و پرو نمی‌شود.

نظر شما درباره مشخصات ویوو ایکس فولد 4 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند پرفروش‌ترین گوشی‌های تاشوی بازار رقابت کند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر