coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویوو ایکس 200 پرو مینی باریک‌تر از آیفون 16 پرو است؛ اما با باتری بزرگتر

هان باکسیائو، مدیر محصول کمپانی ویوو، عکسی از ویوو ایکس 200 پرو مینی و آیفون 16 پرو را در ویبو به اشتراک گذاشت و ضخامت این گوشی‌ها را مقایسه کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، آیفون 16 پرو روی گوشی ویوو قرار گرفته و به غیر از ضخامت و طراحی فریم، چیزی از گوشی ویوو ایکس 200 پرو دیده نمی‌شود. اما همین عکس هم به‌خوبی تفاوت ضخامت گوشی ویوو با آیفون 16 پرو را نشان می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

به گزارش gizmochina، این تصویر همچنین گزارش‌ قبلی درباره نمایشگر ویوو ایکس 200 پرو را تایید می‌کند. در گزارش قبلی آمده بود که این دستگاه به نمایشگری 6.3 اینچ مجهز می‌شود؛ مثل آیفون 16 پرو.

مقایسه ضخامت ویوو ایکس 200 پرو مینی با آیفون 16 پرو

ویوو ایکس 200 پرو از طراحی کاملا تخت برخوردار شده؛ این یعنی تفاوت زیادی بین سبک طراحی این گوشی با مدل‌های سال قبل دیده می‌شود. ویوو گوشی‌های سری ویوو ایکس 100 را با کمی خمیدگی در پنل‌ها و فریم طراحی کرده بود.

اگر به عکس دقت کنید، متوجه می‌شوید گوشی ویوو که زیر آیفون 16 پرو قرار گرفته، کمی از سطح چوبی فاصله دارد که این یعنی ماژول دوربین آن کمی برآمده خواهد بود. البته، به‌دلیل سنسورهای بزرگ و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته، چنین برآمدگی دور از انتظار نبود. هان بوکسیائو اشاره کرده که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی جمع‌وجور، سیستم دوربین است.

مقایسه ضخامت ویوو ایکس 200 پرو مینی با آیفون 16 پرو

پیش از این شنیده بودیم که هر دو گوشی ویوو ایکس 200 پرو و ایکس 200 پرو مینی به سنسور دوربین جدید سونی LYT 818 مجهز می‌شوند؛ سنسوری 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.28 اینچ. سونی اعلام کرده که سنسور جدید، عملکرد بهتری در داینامیک رنج دارد و نسبت سیگنال به نویز بالاتری را ارائه می‌کند.

تراشه  و باتری ویوو ایکس 200 پرو مینی

هان باکسیائو به ظرفیت باتری گوشی اشاره نکرده؛ اما گفته است که باتری ویوو ایکس 200 پرو مینی بزرگتر از پرو مکس خواهد بود. آیفون 16 پرومکس به باتری 4685 میلی‌آمپرساعت مجهز شده است.

انتظار می‌رود که تمام مدل‌های سری ایکس 200 (به غیر از مدل اولترا) به تراشه دایمنسیتی 9400 مجهز شوند. در پایان باید اشاره کنیم که X200 Pro Mini نسخه‌ای جمع‌وجور از نسخه‌ی پرو خواهد بود و همان ویژگی‌های رده‌بالا را خواهد داشت. بنابراین، ارزانترین گوشی از سری ایکس 200 نیست.

نظر شما درباره مشخصات این گوشی جمع و جور ویوو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر