coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اینفینیکس زیرو فلیپ معرفی شد؛ تاشوی خوش‌قیمت با تمرکز بر ولاگینگ هوش ‌مصنوعی

گوشی تاشوی اینفینیکس زیرو فلیپ (Infinix Zero Flip) رونمایی شد. این اولین گوشی تاشوی صدفی اینفینیکس است و گامی مهم برای این شرکت در بازار رقابتی گوشی‌های تاشو به حساب می‌آید.

به گزارش gizmochina، اینفینیکس گوشی خوش‌قیمت تاشوی خود را به قابلیت‌هایی مجهز کرده که آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای ولاگینگ و ضبط ویدیو تبدیل می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات اینفینیکس زیرو فلیپ

این گوشی تاشو به نمایشگر تاشوی 6.9 اینچ LTPO AMOLED با رزولوشن 2640×1080 پیکسل مجهز شده و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر به 1400 نیت می‌رسد. همچنین از دیمینگ 2160 هرتز PWM پشتیبانی می‌کند تا کاربر تجربه بهتری از نگاه کردن به نمایشگر داشته باشد.

مشخصات اینفینیکس زیرو فلیپ

اینفینیکس برای نمایشگر خارجی این گوشی تاشو از یک پنل 3.64 اینچ AMOLED استفاده کرده که از رزولوشن 1066×1056 و نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و با گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود. این نمایشگر نیز حداکثر روشنایی 1100 نیت را ارائه می‌کند.

ابعاد گوشی تاشوی اینفینیکس زیرو فلیپ در حالت باز، 7.64×73.4×170.35 میلی‌متر و در حالت بسته، 16.04×73.4×87.49 میلی‌متر است و 195 گرم وزن دارد.

دوربین سلفی این گوشی، یک سنسور 50 مگاپیکسل Samsung JN1 است که از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی هم یک لنز 50 مگاپیکسل Samsung GN5 با قابلیت OIS و 50 مگاپیکسل اولترا واید قرار گرفته است. تمام دوربین‌های این گوشی قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه هستند. این درواقع یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که اینفینیکس زیرو فلیپ را به یکی از بهترین گوشی‌ها برای ولاگینگ و تولید محتوای ویدیویی تبدیل می‌کند. ویژگی‌های دیگری مثل مود DV و GoPro نیز در جهت بهبود تجربه ولاگینگ در نظر گرفته شده‌اند.

گوشی تاشوی اینفینیکس زیرو فلیپ از چیپست دایمنسیتی 8020، رم 8 گیگابایت و 8 گیگابایت رم مجازی بهره می‌برد. حافظه داخلی 512 گیگابایت UFS 3.1 نیز فضای زیادی برای اپلیکیشن‌ها و فایل‌های مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

انرژی مورد نیاز این گوشی با باتری 4720 میلی‌آمپرساعت تامین می شود که از توان 70 وات باسیم و 10 وات معکوسی باسیم پشتیبانی می‌کند. اینفینیکس زیرو فلیپ به اندروید 14 و رابط کاربری XOS 14.5 مجهز شده و تا 2 سال شامل برنامه‌های آپدیت سیستم‌عامل می‌شود. این گوشی همچنین تا سه سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

از دیگر مشخصات اینفینیکس زیرو فلیپ می‌توان به اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی، اسپیکرهای JBL، موتور خطی x-axis برای بازخوردهای لمسی بهینه‌، وای فای 6، بلوتوث 5.4، پورت USB-C و NFC اشاره کرد.

قیمت اینفینیکس زیرو فلیپ

این گوشی تاشو با رم 8 و حافظه 512 گیگابایت حدود 599 دلار قیمت‌گذاری شده و در رنگ‌های مشکی و صورتی عرضه می‌رود.

نظر شما درباره مشخصات اینفینیکس زیرو فلیپ چیست؟ آیا این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های تاشو می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند؛ مخصوصا با توجه به اینکه قیمت مناسب‌تری دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر