coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیر عامل سازمان مدیریت تاکسیرانی: ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران ضمن اشاره به ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران، از افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در پایتخت خبر داد.

روز گذشته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران اعلام کرد که به خریداران تاکسی‌های برقی وام 900 میلیونی تعلق می‌گیرد. به گزارش ایسنا، شادی ملکی عنوان کرد که در جهت ایجاد زیرساخت های لازم، ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران افزایش می‌یابد.

راهنمای خرید تکراتو

افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی به‌سرعت در حال انجام است

چند ماه پیش بود که سازمان تاکسیرانی از تاکسی های برقی جدید تهران رونمایی کرد. از آن زمان تاکنون اقدامات زیادی در این راستا صورت گرقته است. یکی از موضوعات مهمی که در این میان مطرح می‌شود، بحث تامین شارژ این خودروها است.

امروز شادی ملکی به این موضوع اشاره کرده و در این باره توضیح داد: «با توجه به ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران و لزوم ایجاد زیرساخت های لازم جهت شارژ این خودروها،ایجاد و توسعه ایستگاه‌های شارژ به سرعت در حال انجام است و با توجه به اهمیت موضوع و تأکید شهردار تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، کمیته‌ای جهت پیگیری موضوعات مربوط به توسعه ایستگاه‌های شارژ ایجاد شده و با جدیت در حال انجام است.»

مدیر عامل سازمان مدیریت تاکسیرانی: ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران افزایش می‌یابد

بر اساس اعلام وی، پیگیری‌های انجام شده باعث افزایش ایستگاه‌های شارژ در سطح پایتخت شده است. او در این باره می‌گوید: «در طول چند هفته اخیر تعداد ایستگاه‌های شارژ در سطح شهر تهران به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است. به نحوی که در برخی از این ایستگاه‌ها بیش از یک دستگاه شارژ سریع DC  با توان ۶۰KW  نصب شده است.»

ملکی در ادامه از افزایش ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در تهران خبر داد و گفت:

بر اساس برآوردهای انجام شده هر دیستپنسر دستگاه شارژ سریع در روز قابلیت شارژ ۱۲ خودرو را دارا می‌باشد. همچنین در هفته آینده نیز از چند ایستگاه شارژ خودروی برقی بهره‌برداری می‌شود. تعدادی ایستگاه شارژ نیز توسط بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که تاکسیرانان می‌توانند از این ایستگاه‌های شارژ استفاده کنند. با تدابیر اتخاذ شده مقرر شد تا مدیریت ایستگاه‌های شارژ از طریق اپلیکیشن مربوطه صورت گرفته و امکان رزرو ایستگاه شارژ فراهم شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران افزود:

ایستگاه‌های شارژ مخصوص تاکسی فقط باید در اختیار رانندگان تاکسی باشد. سازمان تاکسیرانی پیشنهاد داده که تعدادی از ایستگاه‌های شارژ به صورت اختصاصی برای تاکسی‌ها در نظر گرفته شوند. در حال حاضر با توجه به فعالیت تاکسی‌های برقی در سطح شهر تهران ایستگاه‌های محل شارژ خودروهای برقی تاکسی به ۱۲ ایستگاه افزایش یافته است و امیدواریم با همکاری دولت تعداد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در شهر تهران طی آینده نزدیک افزایش داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر