coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

حداقل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404 مشخص شد؛ احتمال افزایش تا 45 درصد!

سازمان برنانه و بودجه، حداقل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404 را پیشنهاد داد. ظاهراً تصمیم دولت براین است که افزایشی متغیر صورت گیرد.

یک ماه پیش خبر دادیم که پیش‌بینی‌ها از افزایش 45 درصدی حقوق کارمندان دولت برای سال 1404 خبر می‌دهند. مطابق با خبر قبلی، بخشی از لایجه بودجه سال 1404 صراحتاً میزان افزایش حقوق کارکان دولت را تا نهایتاً 45 درصد تعیین کرده است؛ البته این میزان مربوط به کارمندان با حق عائله‌مندی 5 فرزند و بیشتر است و در باقی موارد میزان افزایش متفاوت است.

راهنمای خرید تکراتو

به نقل از مهر؛ حال پس از گذشت این مدت، سازمان برنامه و بودجه حداقل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404 را پیشنهاد کرده است.

با این وجود احتمال می‌رود این افزایش 20 درصدی فقط مختص به کارمندان مجرد باشد و کارمندان متأهل و دارای فرزند، میزان افزایش حقوق بیشتری خواهند داشت. در ادامه مطلب با جزئیات خبر همراه ما باشید.

پیشنهاد حداقل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404

لایحه بودجه سال 1404 در 3 بخش زیر برای بررسی تقدیم مجلس خواهد شد:

  1. کلیات بودجه
  2. بودجه شرکت‌های دولتی
  3. اجزای بودجه و جداول آن

حال سازمان برنامه و بودجه پیشنهاد کرده که میزان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده 20 درصد باشد.

لازم به ذکر است که میزان قطعی افزایش حقوق کارکنان دولت پس از تصویب لایحه بودجه توسط هیئت وزیران و مجلس و در نهایت با تأیید شورای نگهبان تعیین خواهد شد. در جدول زیر می‌توانید جزئیات افزایش حقوق پیش‌بینی شده کارمندان دولت برای سال 1404 را مشاهده کنید:

پیشنهاد حداقل افزایش حقوق کارمندان در سال 1404

ضمناً باید اشاره کنیم که افزایش حقوق کارگران نیز در دستور کار مجلس قرار دارد. البته که نمی‌شود از فرق گذاشتن‌ها و تفاوت فاحش بین حقوق کارمندان و حقوق کارگران و دیگر رفاهیات آنها چشم‌پوشی کرد؛ ولی دولت می‌تواند با برنامه‌ای دقیق، فاصله بین این دو قشر را از بین ببرد.

این قضیه متأسفانه زمانی مورد اهمیت قرار می‌گیرد که حوادثی وحشتناک مانند «انفجار معدن ذغال‌سنگ معدنجوی طبس رخ می‌دهد». گفتنی‌ست که دولت تصمبم گرفته به خانواده هر کارگر این معدن مبلغ 200 میلیون تومان اهدا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص میزان افزایش حقوق کارمندان برای سال 1404 چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر