coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت جدید تردز ؛ حالا می‌توانید لوکیشن خود را به اشتراک بگذارید

متا قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران تردز قرار می‌دهد. آپدیت جدید تردز به شما اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را در پست‌ها ذکر کنید.

متا قصد دارد قابلیت جدیدی را به یکی از برنامه‌های محبوب خود اضافه کند. بر اساس گزارش theverge، آپدیت جدید تردز به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

راهنمای خرید تکراتو

آپدیت جدید تردز منتشر شد

البته آنطور که مشخص است قابلیت جدید، موقعیت دقیق شما را نشان نمی‌دهد؛ اما اجازه می‌دهد با به اشتراک‌گذاری چیزهایی مانند نام شهر، محله یا رستوران یک ایده تقریبی از اینکه کجا هستید به کاربرانتان می‌دهد.

اگر هنگام نوشتن پست خود یک آیکون سنجاق مشاهده کردید، یعنی این قابلیت برای شما فعال شده است. شما می‌توانید با ضربه زدن بر روی این آیکون موقعیت مکانی خود را اضافه کنید. قابلیت جدید تردز تقریبا شبیه همان قابلیتی است که از مدت‌ها پیش در اینستاگرام وجود دارد.

هنگامی که بر روی نماد سنجاق ضربه می‌زنید، گزینه‌های زیادی در مقابل شما ظاهر می‌شود. شما می‌توانید یک مشخصات کلی از جایی که در آن حضور دارید را انتخاب کرده یا با افزودن مکان‌های خاص در آن موقعیت مکانی، آن را شخصی سازی‌تر کنید.

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، متا فعلا نسخه موبایلی آپدیت جدید تردز را منتشر کرده است؛ اما انتظار می‌رود نسخه وب هم به‌زودی ارائه شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر