coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش نقدی و اقساطی KMC EJ7 مهر 1403 [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقدی و اقساطی KMC EJ7 مهر 1403 اعلام شد. کرمان موتور برای ترغیب متقاضیان به خرید این خودرو، تخفیفی 25 میلیونی در نظر گرفته است.

کرمان موتور در جدیدترین طرح فروش محصولاتش، شرایط فروش KMC EJ7 را اعلام کرده است. این خودرو به صورت نقدی و اقساطی عرضه شده و متقاضیان می‌توانند تا اقساط 24 ماهه ثبت سفارش کنند. لازم به ذکر است که KMC EJ7 جدیدترین و یکی از بهترین سدان‌های مونتاژی این شرکت است که با نام‌های دیگری همچون جک EJ7 و جک J7 برقی نیز شناخته شده است.

راهنمای خرید تکراتو

کرمان موتور به تازگی طرح فروش نقدی و اقساطی KMC EJ7 مهر 1403 را اعلام کرده است که طبق آن متقاضیان می‌توانند ضمن بهره‌مندی از تخفیف 25 میلیون تومانی، خودرو را با اقساط 12 و 24 ماهه خریداری کنند. جزئیات بیشتر و شرایط بازپرداخت KMC EJ7 را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

طرح فروش نقدی و اقساطی KMC EJ7 مهر 1403

KMC EJ7 یا همان جک J7 برقی شرایط فروش ویژه‌ای دارد. مشتریان برای خرید نقدی EJ7 می‌بایست کل مبلغ خودرو را در هنگام ثبت‌نام پرداخت کنند. این روش برای شرایط فروش اقساطی متفاوت است و مشتریان فقط باید مبلغ علی‌الحساب را در زمان ثبت‌نام پرداخته کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط 12 تا 24 ماهه پرداخت کنند.

برای اقساط 12ماهه، متقاضی باید 4 فقره چک در تاریخ‌های مشخص که از طرف نمایندگان فروش اعلام می‌شود به نمایندگی تحویل دهند. همچنین برای اقساط 24 ماهه نیز 8 فقره چک باید تحویل نمایندگی شود.

قیمت KMC EJ7 در بخشنامه فروش 1 میلیاردو 325 میلیون تومان است که با تخفیف 25 میلیونی به 1 میلیاردو 300 میلیون تومان می‌رسد. این خودرو فقط با رنگ مشکی عرضه شده و انتخاب دیگری برای مشتریان وجود ندارد. همچنین موعد تحویل KMC EJ7 نیز 60 روز کاری خواهد بود.

طرح فروش نقدی و اقساطی KMC EJ7 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط فروش جک J7 برقی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر