coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تماشا کنید؛ جعبه مک بوک پرو M4 لو رفت؛ تغییرات در رم و پردازنده‌ی جدید

اخیرا تصویری منتسب به جعبه‌ی مک بوک پرو M4 منتشر شده که موجی از شایعات را به دنبال داشته است. طبق این تصویر، احتمال می‌رود که امسال، مک‌بوک پرو به جای 8 گیگابایت رم به رم 16 گیگابایتی مجهز باشد.  و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی مجهز باشد.

به‌گزارش ShrimpApplePro، اپل قصد دارد در سه‌ماه‌ی چهارم سال 2024، تولید انبوه مک‌بوک پرو M4 را آغاز کند. یکی از تحلیلگران حوزه‌ی صفحه‌نمایش، اعلام داشته که پنل‌های ال‌سی‌دی (با‌ چراغ‌های مینی‌_ال‌ای‌دی)مدل‌های 14 و 16 به اپل تحویل داده شده که نشان می‌دهند تا رونمایی رسمی زمان زیادی باقی نمانده است.

راهنمای خرید تکراتو

مشخصات احتمالی مک بوک پرو M4

تصویر لو رفته علاوه بر رم 16 گیگی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی، به وجود نسخه‌ای از تراشه M4 با 10 هسته در واحد CPU و GPU اشاره می‌کند. این تراشه شباهت زیادی به تراشه‌ی استفاده شده در آیپد پرو 2024 دارد. هرچند تغییرات که در این دستگاه‌ها‌ اعمال شده به تائید رسمی اپل نرسیده، اما همین تغییر تراشه، نوید بهبود عملکرد را می‌دهد.

تصویر منتسب به مک بوک پرو M4 منتشر شد؛ تماشا کنید

انتظار می‌رود بعد از معرفی مدل معمولی مک بوک پرو M4، اپل از مدل‌های M4 Pro و M4 Max نیز رونمایی کند. پیش از این نسخه معمولی M4 توانسته بود در بنچمارگ گیک بنچ 6 نسخه‌ی M3 Pro و اسنپدراگون ایکس الیت را شکست دهد. بر‌همین اساس کنجکاویم بدانیم عملکرد نسخه‌های PRO و Max چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر